Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.01.2013

Essence - 57 Can't Cheat On Me.

Wiem, że ten lakier to żadna nowość, a nawet nie ma go już w sprzedaży. Ale jest śliczny, bardzo go lubię, i że  ostatnio zagościł u mnie na paznokciach, to go pokażę.
To srebrno/szary odcień z bardzo delikatnym efektem holo widocznym praktycznie tylko w słońcu. W cieniu natomiast lakier mieni się masa drobinek. Konsystencja dość rzadka i potrzeba niestety 3 warstwy do pełnego krycia. To jednaj jedyny mankament. Lakier szybko schnie i błyszczy niesamowicie. Na zdjęciach nie mam dodatkowego top coatu. Jak z trwałością? Dzisiaj mija trzeci dzień i nie widzę żadnych ubytków (nawet po sprzątaniu  gotowaniu i myciu naczyń). 
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza



I think that this polish is nothing new and it is not even on sale anymore. But it is pretty, I like it a lot and since I had it on my nails lately I  decided to show it anyway.
It is a silver/grey shade with a very delicate holographic effect that can be seen basically only in the sun. In the shadow it shines with millions of little bits. The consistency is rather runny and it needs 3 coats for full opacity  - this is the only minus. It dries fast and shines like hell. On the pictures I don't have any extra top coat. How long does it last on nails? Today is the third day that I have it on and i cant see any ships (even after cleaning, cookie and dish washing).
Oh photos: 3 coats + base coat.



W słońcu/in a sunlight:



A może wiecie, czy jest on dostępny w tych nowych buteleczkach? U siebie go nie widziałam. Z resztą tu mało co w szafie Essence jest :/

Maybe You know if it is available in those new bottles? I dint see it here and the Essence stands are very poor :/

8 komentarzy:

  1. śliczny jest, a nie mam go;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie dla mnie, kolor mi nie odpowiada. Masz za to bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny :) Ja u siebie też nie widziałam takich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier i bardzo go lubię nosić na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest prześliczny- tak szkoda, że już ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń