Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.01.2013

Essence - 108 Ultimate Pink

Nareszcie znalazłam u siebie sklep z szafą Essence. Nie jest najlepiej zaopatrzona - brakuje edycji limitowanych, a i zdarza się  ze brakuje towaru ze stałej oferty. Ale lepszy rydz niż nic :) Pani w sklepie też chyba nie najlepiej poinformowana. Zapytałam ja o limitki :p Ponoć pojawiają się czasami... ale jest to kilkomiesięczne opóźnienie w stosunku do Niemiec, a nawet roczne :o Czyli, ze tegoroczna świąteczna oferta będzie na przyszłe święta?
Nie macie na co w Polsce narzekać ;)

I finally found Essence stand near my place. It is not the best stocked - it is missing limited editions, and it happens that lots of products from the permanent offer is missing. But its better than nothing :). The Seller doesn't seem to be well informed. I asked her for the limited editions :p They apparently show up from time to time with a few months delay comparing to Germany, it might be even a year :o So what, this years Holidays offer will be here next year?


Pierwszym lakierem jaki wybrałam (właściwie B. wybrał) to ten oto różowy Ultimate Pink. Lubie takie róże na moich paznokciach i dobrze się z nimi czuje. Lakier jest bardzo dobrze napigmentowany i jedna grubsza warstwa wystarczy do pełnego pokrycia paznokci. Ja mam 2 cieńsze. Pędzelek z tych szerokich, puchatych i zaokrąglonych. Pojemność nowych buteleczek to 8 ml, a przy zakręcaniu słychać "klik". Pierwszy raz spotkałam się z klikiem w lakierach do paznokci. 
Na zdjęciach: 2  warstwy + baza


The first polish I chose (actually B. did) was this pink Ultimate Pink one. I like those kinds of pinks on my nails and I feel good with them. The varnish is very well pigmented and one thicker coat will give a full coverage. I put 2 thinner ones. The brush is wide, fluffy and round. Capacity 8 ml and while closing the bottle we can hear "click". Fist time i see the click in nail polishes. 
On photos: 2 coats + base coat



Zdjęcia nie są najlepsze, ale pogoda dzisiaj się uwzięła. Raz słońce, raz deszcz...
The photos are not the best, but the weather today is freaky. Once its sunny, in a second its pissing rain.

18 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie przepadam za różem na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiej bazy użyłaś? Kolorek ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joko Ceramiczny Nano Utwardzacz.

      Usuń
  3. świetny róż. choć preferuję czerwienie =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezły, chociaż za różem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda:) Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze się nie spotkałam z buteleczką z klikiem (a w moim przypadku to 'klik!' powinno być przy każdej...).
    Jeśli chodzi o limitki- u mnie są, ale nigdy nie zdążę się załapać: tak szybko znikają!!!
    kolor bardzo pozytywny ;)
    eh, nie tylko ja cierpię na brak doświetlenia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny kolorek z Catrice

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekałam na edycję świąteczną z Essence, sprawdzałam w róznych miejscach ale nic nie było... Za to kolor wygląda u Ciebie pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba go mam, ładnie wygląda na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny roz kojarzy mi sie z latem...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie zostawia żadnej warstwy i można śmiało malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go, jeszcze w starej wersji :)

    OdpowiedzUsuń