Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.01.2013

Co, znowu kropki? What, dots again?

Ano znowu :) A bo takie ładne... Ten manicure wykonałam przed TYM kropkowym, który pokazywałam niedawno. I bardziej mi się podoba. Bo ma, wyraźne linie i bardziej kontrastowe, żywe kolory. 
Baza to Avon Tweed, białe kropki to zwykły biały lakier. Kropy wykonane 3 rozmiarami sond. Nie dawałam tu top coatu - nie chciałam aby mi się przypadkiem coś rozmazało. 



Yep, again :) 'Cause they are so pretty... This manicure I did before THIS dotty one, that I have show You not so long ago. And I like it more. It has such a clean lines, and more contrast, vivid colours.
The base is Avon Tweed, white dots I did with a normal white polish. I used dotting tools in 3 sized for these. I didn't add any top coat as I didst want any dots to smear.





15 komentarzy:

  1. i to wszystko za pomocą tych sond z chińskiego sklepu, które kiedyś pokazywałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych własnie :)
      Nie widzę różnicy miedzy tymi, a jakimiś wypasionymi znanych firm (porównując zdjęcia, bo ich nie mam)

      Usuń
    2. no to muszę poszukać jakiegoś sklepu z chińszczyzną :)

      Usuń
  2. Efektowne! Zgapię sobie może niedługo, bo fajnie wyglądają te kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hipnotyzujące :) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. niby proste wykonanie ale bardzo ładnie i ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię kropkowe zdobienia, bez ograniczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co z tego, że kropki, ale jakie magnetyzujące

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci pięknie wyszły te kropki:)

    OdpowiedzUsuń