Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.01.2013

Catrice + Essence - Holograficzne duo. Holographic duet.

Pokazywałam Catrice Dirty Berry. Pokazywałam Essence Can't Cheat On Me. To jeszcze was pomęczę i pokaże oba na raz. Bo mi mało było :p Z pomocą przyszła taśma klejąca. Kciuk i serdeczny palec bardzo mi się podobają. Te trójkąty na pozostałych paznokciach jakoś średnio. Co o nich myślicie?



I have shown u Catrice Dirty Berry. I have show You Essence Can't Cheat On Me. So I shall bother You a little bit more show them together. I just didn't have enough :p. I got some help from a sticky tape. The ring finger and a thumb look cool, but i don't like much those little triangles on the rest of the fingers. What do You think of them?





Czyż nie jest urocza? :D
Isn't she adorable? :D


16 komentarzy:

  1. myślę, że są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery z takim wykończeniem podobają mi sie najbardziej. Ma taki z Eveline, taniutki 2,99zł :) Koszatniczka :D Słyszałam, że muszą żyć w parach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Eveline tez mi się podoba, ale nie mogę ich nigdzie spotkać jak jestem w PL. Za te cenę to pewnie kupiłabym wszystkie kolory :p

      Usuń
    2. Ja też, ale nigdzie ich nie mogę znaleźć ;C

      Usuń
  3. Śliczne, może kiedyś spróbuję takiego wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takiego wzorku jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie!!!!!!!!! uwielbiam taki mani- bardzo lubię geometryczne wzory, bosko połączyłaś kolory i wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, naprawdę super!
    Ostatnio jak próbowałam coś zrobić przy pomocy taśmy klejącej wyszło mi coś paskudnego :(

    OdpowiedzUsuń