Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.01.2013

Barwa - woda pokrzywowa w mgiełce. Neetle hair mist.

Chciałam Wam pokazać kilka nowych lakierów, ale Pani Pogoda się uwzięła i nie pozwala zrobić zdjęć. Od prawie tygodnia pada, wieje, jest pochmurno i szaro. Nie wierzcie jeśli ktoś Wam próbuje wmówić, że pogoda na półwyspie Iberyjskim jest cały rok ładna.Niech ten ktoś przyleci tu w styczniu i trochę posiedzi...  Jest gorzej, niż gdyby spadł śnieg i było -15. Wilgoć jest wszędzie, pranie nie chce schnąc, a wiatr przedziera się przez wszelkie otwory wentylacyjne i okap. W dodatku jest zimno a mieszkania nie maja  centralnego ogrzewania :/ No... wygadałam się... 

I wanted to show You some new nail polishes, but Miss Weather is nasty and outdoes let me take any photos. It keeps raining since almost a week, it dark, very windy and grey. Don't believe anyone when they tell You that the weather on Iberian peninsula is always nice. Send that someone here in January for some time... It is worse than if it was snowing and was -15. The moist is everywhere, laundry doesn't wanna dry and the wind tries to get in though every air hole and kitchen hood. Also it is cold and the flats done have central heating :/... There... I got it out...



Tak wiec dzisiaj będzie o produkcie do włosów, który kupiłam całkiem w ciemno, bo nie planowałam jego zakupu i nie szukałam opinii wcześniej. Moje włosy nie są tragiczne, nie lecą garściami, rosną w swoim tempie, ale jesienią lubią trochę bardziej wypadać i w tym czasie zazwyczaj chce je wzmocnić dodatkowymi produktami. Pokrzywę pije w formie herbaty i mi smakuje. Pomyślałam, że dodatkowo spray na włosy powinien również pomoc. Po opróżnieniu jednej buteleczki z dwóch zakupionych jestem zawiedziona. Miałam nadzieje, że mgiełka potrafi coś więcej.

So today will be about a hair product that I didn't plan to get and I didn't check any reviews about it before. My hair are not tragic, they don't fall out terribly, grow in their own speed but in the autumn I do lose more of them than normally and in this time I want to make them stronger with extra products. I drink nettle tea and I like it. So I though that extra nettle hair spray will also help. After finishing one bottle out the two I got I am disappointed. I though the mist can do more.

Barwa - woda pokrzywowa w mgiełce.


"Zawarty w preparacie wyciąg z ziela pokrzywy wzmacnia włosy i ogranicza skłonność do wypadania. Systematyczne stosowanie preparatu sprawia, że włosy stają się bardziej elastyczne i podatne na układanie. Woda pokrzywowa zmniejsza także przetłuszczanie się włosów.
Kosmetyk przebadany dermatologicznie."

Opakowanie: bardzo poręczna buteleczka z atomizerem o pojemności  100 ml. Pod koniec opakowania atomizer zaczął się zacinać co mnie czasami doprowadzało do szalu, bo nic a nic nie chciał psikać. Mam nadziejęże to tylko felerny egzemplarz i druga butelka będzie ok. Butelka starczyła na jakieś 2 miesiące.
Konsystencja wody.
Zapach alkoholowy.
Działanie: Po pierwsze to nic a nic nie hamuje przetłuszczania włosów. Przeciwnie - na początku stosowałam na mokre włosy po ich umyciu. Włosy od razu po wyschnięciu były przyklapnięte i szybciej się przetłuszczały. Zaczęłam stosować na noc bo i tak rano myję włosy. Po drugie włosy nie przestały wypadać. Wypadają normalnie, czyli nie ma żadnych pozytywnych zmian. Nowe włosy również rosną tak jak zawsze - nie ma ich ani więcej, ani nie rosną szybciej. Nie zauważyłam w sumie ani pozytywnych ani negatywnych zmian w stanie włosów. Może to za wcześnie na rezultaty? Zużyję drugą butelkę skoro już ją mam, chociaz wielkich nadziei na jakiekolwiek zmiany nie pokładam. 
Ponownie nie kupie.



Barwa - Nettle water in mist.

"The nettle extract contained in this prduct strengthens hair and reduces the tendency to fall. Regular use of the product makes the hair become more flexible and easy to style. Nettle water also reduces the oily hair.Dermatologically tested."

The packaging is a handy little bottle with spray and 100 ml capacity. When I was almost ending that product the spray started to jam and didst wanna spray which was driving me crazy. I hope it is just that one faulty bottle ad the second one will work ok. It last me for about 2 months.
Consistency of water
Fragrance: alcohol.
Result: First of all it doesn't stop the hair getting greasy faster. On the contrary - in the beginning I was using it after washing my hair. When they got dry they were already flat and they did get greasy faster than normally. So I started to use for the night since I wash my hair in the morning anyway. Secondly my hair didn't stop falling. They still do... like usual, so there is no chances  at all. New hair grow with the same intensity like the did and the same speed. I basically didn't notice any positive or negative changes in my hair. Maybe it is too early for results? I will use the second bottle since I already have it, though I wouldn't count on any improvements. 
Will not buy again.

Skład/Ingredients:
Aqua, Alcohol Denat., Urtica Dioica Extract, Hydrochloric Acid.

Co polecacie na wzmocnienie włosów jesienią?
What do You recommend to strengthen the hair in the Autumn?

***

Przy okazji chciałam Was zaprosić na rozdanie organizowane przez Minthairr :)
Zgłaszać można się TU

A oto nagrody:

3 komentarze:

  1. ja nie lubię za bardzo mgiełek do włosów bo uważam że po prostu nie działają i są zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z naiwności bym ją kupiła, teraz na pewno jej nie kupię już

    OdpowiedzUsuń