Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.01.2013

Avon - Tweed

Zamawiając ten lakier nie spodziewałam się aż tak ciemnego koloru. W katalogu wygląda całkiem inaczej - bliżej mu do śliwki. Przyzwyczaiłam się jednak już do tego, że kolory nie są wiernie oddane. Zawsze można produkt zwrócić jakby co ;) Jednak jak teraz siedzę i parze na niego na paznokciach to strasznie mi się podoba. Kolor to mega ciemne wino/bordo niemal wpadające w czerń. Piękny jest i cudownie błyszczy. Wygląda bardzo elegancko.
Jedyny minus to krycie - potrzebne są 3 warstwy aby uzyskać jednolity kolor. Po pierwszej i drugiej nadal są prześwity i smugi. Mimo to dosyć szybko wysycha, wiec nie stwarza to większego problemu. 
Pędzelek plaski i szeroki (ale nie tak jak w nowych lakierach Essence). Jeśli lubicie takie ciemne kolory, to myślę ze warto się skusić :)
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza.


When I was ordering this polish I didn't expect such a dark colour. In a catalog it looks so much different - it's closer to a plum. I got used to though that the colours are not always as they really are. I can always send it back ;) And now that I am sitting and looking at my nails I really like it. Its a very very dark crimson/wine colour almost looks like black. It gorgeous and so shiny. Looks very elegant.
The only minus is that it is not very opaque - needs 3 coats to give that smooth colour. After first and second coat You can still see smudges and patches. But it dries pretty fast so it is not a big problem. The brush is flat and wide (but not as wide as in new Essence). If You like those dark colours I think it is worth getting :)
On photos: 3 coats + base coat.





14 komentarzy:

  1. Świetny i bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor :)
    ja właśnie zamówiłam sobie 2 lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wygląda jak czerń :)



    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ale masz ładne paznokietki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny odcień, choć ciut za ciemny jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. mam już taki kolorek ale z ori :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak czarny, ale przebłyski bordo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się ten kolor kojarzy z wątróbką i z jeszcze czymś obrzydliwszym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :D ale masz skojarzenia :D

      Usuń
  9. ten kolor baaardzo przemawia do mnie, jest mega

    OdpowiedzUsuń