Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.01.2013

Avon - Supertrwała szminka Rose Creme. Extra Lasting lipstick Rose Creme.

Nie często używam szminek, gdyż mam problemy z suchymi skorkami na ustach, a one tylko je uwydatniają. Dlatego na co dzień używam błyszczyków. Ten kolor jednak mnie zauroczył gdy tylko pojawił się w katalogu. Nie jest to to, czego się spodziewałam, ale i tak mi się podoba.



I don't use lipsticks much, as I have problems with dry skin on my lips and they just make it more visible. That's why I prefer lip glosses for everyday use. This colour though caught my eye as soon as it showed up in the catalog. It is not what I was expecting, but it still a very nice colour.


Avon Supertrwała Szminka do ust Rose Creme.

Opakowanie proste, eleganckie, czarne, błyszczące. Przy zamykaniu robi "klik" wiec nie ma szans aby otwarło się samo w torebce, czy kosmetyczce. Wąski sztyft jest cieńszy niż standardowe szminki i wygodny w użyciu. Waga 1.8 g.
Zapach bardzo delikatny, szminkowy. Na ustach praktycznie niewyczuwalny.
Konsystencja: Wg mnie szminka należy do tych suchych. Przy nakladaniu przyjemnie się ślizga i błyszczy  po pewnym czasie na ustach wysycha bardziej, ale dzięki temu kolor się tak szybko nie ściera. Mnie to trochę nie na rękę ze względu na bardzo suche usta. I dlatego tu nie potwierdzę 8 godzinnej trwałości, gdyż i tak nakładam ja na balsam, lub dodaje trochę błyszczyka na wierzch.
Kolor nieco rożni się od tego w katalogu. Spodziewałam się takiej spokojnej brudnej róży. A mam bardziej intensywny, ciemniejszy różowy kolor. 
Nie kupie ponownie - Kolor śliczny i jakość tez dobra, ale ta starczy mi na bardzo długo a i wole poszukać czegoś bardziej nawilżającego.




Avon Extra Lasting Lipsitck Rose Creme.

The packaging is simple, elegant, black and shiny. While closing to does "click" so there not a chance to open in a purse or cosmetic bag. The lipstick is thinner than normal lipsticks and comfortable to use. Weight 1.8 g.
Freagrace is very delicate, lipsticky. Almost undetectable on the lips.
Consistency: For me this lipstick is one of those dry ones. While applying it slides nicely and shines but after some time it dries on the lips and that's why it lasts longer. It is not the best thing for me as I have dry lips. That's why I cannot say if it lasts 8 hours because I have to add some balm under or lip gloss on top of it.
The colour is different than in catalog of course. I was expecting a calm dirty rose shade. and I got something darker and more pinky. 
Will not buy it again - the colour is lovely and quality good too, but This one will last me for a very long time and next time I'd prefer to get something more moisturizing.

Tu z odrobina blyszczyka.
Here with a bit of lip gloss.



8 komentarzy:

  1. ładnie wygląda na ustach, ale ja nadal nie przekonałam się do kolorowych ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi lubić kolorowe usta :)

      Usuń
  2. Nie mam ani jednego koloru z tej serii. Własnie wysuszenia ust się obawiałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba dawno nie miałam katalogu w rękach :D ładna ładna i kusząca :D


    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń