Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.01.2013

Avon - Planet Spa Maska do włosów z masłem shea.

Dzisiaj będzie o masce. To jeden z tych produktów, które lubię używać i używam regularnie. Luby mi ja podbiera i chyba mu tez pasuje, bo nie marudzi :p Jest już na wykończeniu, wiec czas coś o niej napisać.

Today will be about a hair mask. It is one of those product that I like to use and I use regularly  My B. is picking it up too and doesn't complain so I guess he likes it. It is almost over so it's time to write about it a bit.


Avon Planet Spa Regenerująca maska do włosów z masłem Shea.

Opakowanie: przyjemny dla oka słoik, dzięki któremu można zużyć maskę do ostatniej kropli bez konieczności rozcinania opakowania itp. Maska jest zabezpieczona folią, więc nie ma szans aby ktoś jej wcześniej dotykał. Pojemność 200 ml
Zapach budyniowy... krówkowy... Mnie się podoba, ale wiem, że nie wszystkim taki zapach pasuje.
Konsystencja gęsta, masłowa. Nie spływa z włosów, dobrze się rozprowadza i jest dosyć wydajna, choć ja masek sobie nie szczędzę, bo używam i tak tylko raz w tygodniu.
Działanie: Mam wrażenie, że jest trochę słabsza od oliwkowej siostry, ale również dobra. Moje włosy są po niej sypkie, ale się nie plączą. Są odżywione, choć mogłaby bardziej je wygładzać. Nie przetłuszcza i nie powoduje szybszego ich oklapnięcia, przy czym nie nakładam jej na skórę głowy. Po wysuszeniu są miękkie i blyszczace. Takie jak lubię :) 
Kupiłabym ponownie, chociaż w najbliższym czasie mam ochotę na coś nowego.


Avon Planet Spa African Shea Butter Restoring Hair Mask.


The packaging: a nice too look at jar thanks to which we can use the whole mask without cutting and destroying anything. The mask is sealed with a foil so no one before us was testing it. Capacity 200 ml.
Fragrance: smells like a custard.... or fudge... I like it but not everyone does.
Consistency is very thick, buttery. It doesn't run down from the hair, spreads nicely and it is quite efficient though I like to apply it generously since it is only once a week.
Result: I have a feeling that it is slightly weaker that her olive oil sister, but it is also good. My hair are loose but they do not tangle. They feel nourished but it could smooth them more. It doesn't make them greasy or flat faster, but I don't apply it on the scalp. After drying they are solf and shiny. Just the way I like them.
I would buy it again but not too soon - I wanna try something new.

Skład/Ingredients:


2 komentarze: