Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.01.2013

AA - Krem ujędrniająco-przeciwzmarszczkowy. Firming anti-wrinkle cream.


Od bardzo dawna mam jakąś słabość do kremów do cery wrażliwej. Może moja taka jest a nie zdaje sobie z tego sprawy... Nie wiem. Wiem, ze mam cerę mieszana wymagająca nawilżenia. Lubi reagować wypryskami, czasami na policzkach się łuszczy. Robi co chce. Latem niemiłosiernie się błyszczy, zima policzki są suche a nos dalej się błyszczy. Korzystając zatem z okazji zakupiłam ten oto kremik. To już ten wiek, ze i działanie przeciwzmarszczkowe się przyda ;) Używam go od ponad 2 miesięcy, wiem co chce napisać, wiec do dzieła. 

Since a very long time I have some kinda weakness for creams for sensitive skins. Maybe my skin type is like that and I have no idea about... I dunno. I know that I have combined skin that needs moisturizing. It likes to react with with pimples or dry patches on my cheeks. It does what it wants. In the summer it shines terribly, in the winter it gets dry and the nose is still very shiny. So when I had the importunity to get this cream cheaper I did. And I am in this age already that any anti-wrinkle effect is more than welcome ;) I have been sing it for over 2 months, I know what I wanna write about it, so lets get to it.

AA Krem ujędrniająco-przeciwzmarszczkowy do każdego rodzaju cery.



"Zachowuje młodość skóry 
Krem przyspiesza regenerację naskórka i redukuje zmarszczki 
Skuteczność i bezpieczeństwo potwierdzone badaniami na osobach z chorobami alergicznymi skóry. 
Badania dermatologiczne wykonane w Klinice Dermatologicznej AM w Gdańsku, obejmujące grupę 60 osób nie wykazały żadnej reakcji alergicznej. 
Nie zawiera barwników. 
Posiada pH neutralne dla skóry. 


Kreatyna, olej abisyński i ekstrakt z aloesu uelastyczniają skórę, 
pobudzają odnowę komórkową i wygładzają cerę, opóźniając proces powstawania zmarszczek. 
Proteiny jedwabne i Hydraprotectol SM intensywnie ją nawilżają. 
Masło malinowe (źródło cennych dermolipidów) i witamina E odżywiają i regenerują naskórek. 
Alantoina i d-pantenol łagodzą podrażnienia. 

Hypoalergiczna kompozycja zapachowa."

Opakowanie: Podoba mi się ten prosty słoiczek wykonany z grubego, mlecznego plastiku. Żadnych udziwnień i bajerów. Ładnie wygląda i wygodnie się go używa. Napisy nie ścierają się, wieczko nie pęka. Pojemność 50 ml.
Zapach: Jak to krem bezzapachowy.. pachnie jak krem :p
Konsystencja dosyć gęsta, treściwa, dobrze się rozprowadza. Wchłania się w miarę szybko pozostawiając na skórze delikatną ochronna warstewkę. Czuć, że ma się krem na twarzy i mnie to się podoba. Podkład na nim się nie wazy ani nie maże. Wydajność jak u mnie dosyć standardowa. Zostało go jeszcze trochę, więc myślę żsłoiczek starcza na około 2,5-3 miesiąca codziennego używania.


Działanie: Cera jest miękka  nawilżona i chroniona przed zimnem. Pisałam już o ochronnej warstewce - o tej porze roku spisuje się świetnie, ale nie wyobrażam sobie używać tego kremu wiosna lub latem. Jest zbyt treściwy i ciężki (ale nie tłusty). Używam go na dzień, ale zdarzyło mi się nałożyć go kilka razy na noc i równie dobrze się spisał. Nie uczulił mnie, nie zapchał i co najfajniejsze - nie znudził mi się :) Trochę szkoda, żjuż się kończy  bo naprawdę go polubiłam. 
Bardzo chętnie kupie kolejny słoiczek, ale nie w tej chwili. Nie zdążę zużyć przed cieplejszymi dniami. Na następna zimę chętnie do niego wrócę.


AA Firming anti-wrinkle cream for all skin types.


"Prevents skin from aging 
Stimulates skin renewal and reduces wrinkles. 
Effectiveness and safety confirmed by tests on persons with allergic skin problems. 
Dermatological tests performed at the Dermatology Clinics of the Medical University of Gdańsk on 60 patients identified no allergic reactions. 
No colourings. 
Skin neutral pH. 


Creatine, Abyssinian Oil and aloe extract improve skin elasticity, activate cell renewal and smooth the skin, delaying the aging process. 
Silk proteins and Hydraprotectol SM provide the skin with intense hydration. 
Raspberry butter (source of essential dermal lipids) and vitamin E nourish and regenerate epidermis, whilst allantoin and d-panthenol soothe irritation. 

Hypoallergenic fragrance composition."


The packaging: I like that simple jar made of very thick, milky plastic. No fancy, useless stuff. It looks nice and it is comfortable to use. The lettering outdoes fade, lid doesn't crack. Capacity 50 ml.
Fragrance: It is a fragrance-free cream... so it smells like cream :p
Consistency is quite thick, rich but it is easy to spread. It absorbs quite fast leaving a thin protective layer on the skin. You can feel that You have a cream on and I like it. You can put your make-up without any problems. Quite standard efficiency for me. I have a little bit left to use so I think in total it is about 2,5-3 month of daily use.
Result: The skin is soft, moistured and protected from the cold. I mention that it  leaves a thin layer on - at this time of the it does a great job, but I cannot imagine using it at springtime or summer. It is too rich and heavy for that (but not greasy). I use it as a day cream, but a few times I put it on also for the night and it also worked well. It didn't irritate me or give pimples and whats cool - I didn't get bored of it :). I feel a little sad that it is almost over, as I really like it.
Will gladly buy another jar, but not right now. I will not manage to use it up before the warm days. Will happily get back to it next winter.




W tej chwili kremik można nadal kupić po okazyjnej cienie TU
At the moment You can still get in a good price HERE.

7 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze kremów AA, muszę im się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno :) I cena jest bardzo przystępna.

      Usuń
  2. miałam kiedyś jakiś kremik z tej srebrnej serii i strasznie mnie kaszką wysypało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Na szczęście nic takiego po nich nie mam.

      Usuń
    2. ty masz problem z włosami, a ja z kremami do twarzy - po większości zdarzają mi się niespodzianki na twarzy :)

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy kremu z AA, ale ogólnie wole lżejsze konsystencje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten raczej Ci nie podejdzie.
      Ja po lżejszych kremach mam ściągnięte policzki.

      Usuń