Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.12.2012

Ulubione zmywacze do paznokci. Favourite nail polish removers.

Lakiery i lakiery, a co ze zmywaczami? Ano są i one i dzisiaj zostaną Wam przedstawione. 
W sumie wybredna nie jestem. Zmywacz ma zmywać i nie wysuszać skórek. Te dwa polubiłam wyjatkowo.

Polishes and polishes, but what about nail polish removers? That I have as well and today they will be shown to You. Generally I a not very picky. They have to remove the polish and don't dry the cuticles. Those two I really liked.



Ten różowy to zmywacz z Leclerc'a. Najtańszy i największy :) I jestem z niego tak zadowolona, żużywam nieprzerwanie od ponad 2 lat (poszło już kilka butelek). Otwór ma wielki i pachnie jak zmywacz.

Ale ostatnio kupiłam do spróbowania zmywacz w Lidlu i to głownie dlatego, ze ma taki fajny dozowniczek.

The pinky one is from Leclerc. The cheapest and biggest :) And I am so happy with it that I have been using it for over two years non stop (few bottles gone already). Has a big hole and smell like a remover.

But lately I got the one from Lidl to try out and mostly because it has the cool pump.


Sprawdza się on świetnie, jedno naciśniecie dozuje niewielka ilość zmywacza, nie wylewa się i nie cieknie z wacika, jak na razie nie zacina. Myślę, czy by nie przelewać sobie mojego różowego ulubieńca do buteleczki. 
Sam zmywacz tez jest bardzo fajny. Bardzo dobrze zbywa i mam wrażenie że jest nieco delikatniejszy od poprzednika. Ma też delikatny perfumowany zapach. Ostatnio widziałam również różową wersje :p

It a really handy thing - one push doses small amount of remover, doesn't leak or drip from the cotton pad and so far doesn't jam. I am thinking of pouring my favourite pink one to this bottle after it is gone.
The remover itself is pretty good too. It takes all the nail polish off very well and I think it is gentler then the previous one. It also has a delicate fragrance. Lately I saw a pink version too :p

Składy/Ingredients:



Z obu jestem zadowolona, oba kupie ponownie, bo u mnie to one schodzą dosyć szybko.
I am happy with both of them and both I will buy again, especially that I use the quite fast.

Jaki jest Wasz ulubieniec?
What's Your favourite one?

9 komentarzy:

  1. Ja mam ochotę na tego Cienia, jak narazie kończę Biedronkowy zmywacz.
    Ten różowy to lakier z Leclerc'a. - tu chyba powinno być zmywacz zamiast lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) poprawione.
      Tak to jest jak się ciągle o lakierach myśli :p

      Usuń
  2. Ja również lubię zmywacz z firmy "CIEN" :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te zmywacze z Lidla, moim zdaniem nowa wersja zmywaczy z Biedronki nie jest nawet w połowie tak dobra jak te z lidla

    OdpowiedzUsuń
  4. do ani jednego nie mam dostępu, a o Cien'u czytałam dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey! Od niedawna zaglądam na Twojego bloga i muszę przyznać, że bardzo mi się tu podoba. Bardzo chętnie dołączyłam do obserwatorów i mam nadzieję, że wejdziesz na mojego nowego bloga i uczynisz to samo :*. Pozdrawiam z Chłodnego Sopotu!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam ulubionego zmywacza. jedno co wiem, że nie znoszę tego z Avon. reszta mnie ani nie zachwyca ani nie zniechęca;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię Isanę, a ostatnio jak się przekonałam do zmywacza w płatkach to oni wycofują ;( pisałam o nim to ten http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/2012/08/sensique-zmywacz-do-paznokci-w-patkach.html
    można je jeszcze dostać w Naturze, kupiłam 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych w płatkach nigdy nie miałam. Mi się one jakoś mało wydajne wydaja. Chociaz warto byłoby spróbować :)

      Usuń