Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.12.2012

Szósty dzień życia lakieru. The sixth day of nail polish's life.

Tak na szybko chciałam Wam pokazać, jak wygląda ostatnio pokazywany manicure [KLIK] w dniu 6, czyli dzisiaj. Lakier nałożony w poniedziałek. Dzisiaj już będzie zmyty, bo czeka na mnie malutki, szczególny prezent od Mikołaja do wypróbowania :)
Dla zainteresowanych - jako bazę i zarazem top coat użyłam Joko Ceramiczny Nano Utwardzacz. Ale czy to jego zasługa, czy lakieru.... nie wiem. Może obu. Tak czy inaczej jestem pod wrażeniem. Oba lakiery to Avon.
Zdjęcia nie są najlepsze, ale od rana leje, jest pochmurno i nic innego nie chciało wyjść.

Just quickly I wanted to show You my mani that I have shown you last time [CLICK] on day 6, which is today. I applied the polish on Monday  Today will finally remove it as a very special little gift from Santa is waiting to be used :)
If someone is interested - as a base coat and top coat I used Joko Ceramiczny Nano Utwardzacz. But is it it's merit, or the polish... I dunno. Maybe both. Either way I am quite impressed. Both polishes are from Avon.
The photos are not the best, but its raining since morning and its very cloudy and this is all I can do.


15 komentarzy:

  1. Jak na Avon to świetny wynik

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!
    tydzień? rekordzista :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 dni? Aż ciężko uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym żeby na moich paznokciach lakiery się trzymały. W moim przypadku nawet najlepsze już po trzech dniach odpadają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle jak na 6 dni! Moje paznokcie przeważnie wyglądają tak po trzech dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie często wyglądają lepiej po 6 dniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie :p Niestety zmywanie, sprzątanie itp robią swoje, a rekawiczek gumowych nie używam bo nie lubię :p

      Usuń
  7. jak na tyle dni, to bomba, ja bym nie wytrzymała... zmywam jak szalona i dawaj nowy kolor!
    P.S Najlepszego na Nowy Rok Kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy kolor będzie jutro :p

      Wzajemnie wszystkiego najlepszego! :)

      Usuń