Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.12.2012

Sally Hansen Downtown Rubies w wersji świątecznej/in a Christmas version

Pokazywałam Wam wczoraj lakier Avonu, który miał być baza pod to co dzisiaj.
A dzisiaj mój ulubiony lakier brokatowy (pewnie dlatego, ze jedyny czerwony:p) od Sally Hansen. Lakier jest gesty, napakowany drobinkami. Mam ochotę spróbować go samodzielnie, ale dopiero jak zdobędę bazę peel-off Essence. Nałożyłam jedna warstwę Sally, a na serdeczny paznokciec nakleiłam większy brokat w kolorze zielonym i bezbarwnym opalizującym na kształt choinki. Manicure prosty, ale oddaje atmosferę świąt. 


I have shown you yesterday Avon nail polish that was supposed to be a base for today's manicure.
And today is my favourite glitter polish (probably cause it is my only red glitter polish) from Sally Hansen. The polish is thick, full of glitter in it. I want to try it on its own but only when I finally get the Essence peel-off base. I applied on coat of Sally and on my ring finger I stuck some larger green and iridescent glitter creating a Christmas tree. It is a simple manicure but captures the Christmas atmosphere.





A tu pedzelek - wszystkie lakiery Sally Hansen Complete Salon Manicure maja takie pedzelki. Szerokie, plaskie, zaokraglone i wyjatkowo puchate. Ja je lubie.

And here is the brush - all Sally Hansen Complete Salon Manicure have those brushes. They are wide, flat, rounded and very fluffy. I like them. 


6 komentarzy:

  1. Nawet nie czytając poznałam że to choinka na paznokciu,więc gratki! wyszło Ci pięknie,i naprawdę świątecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo świąteczne :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, ten z brokatem jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny brokacik :)
    ja mam tą bazę peel off z essence, ale nie jestem z niej zbyt zadowolona, myślałam, że lepiej będzie schodził lakier, a tu muszę drapać i drapać, a przy tym płytka się niszczy (testowałam z GR jolly jewels)

    OdpowiedzUsuń