Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.12.2012

Poznajcie Pana Pingwina. Meet Mr Penguin.

Zachciało mi się pingwinków. Śniegu u mnie nie ma, to chociaz na paznokciach sobie popatrzę :)
Na wczoraj pokazywanym lakierze Cliché zmalowałam takie oto pingwinki. 
Na serdecznym wystąpił Pingwinowy Boss: czarny lakier Cliché, biały Avon do frencha, dziobek i stopki to Essence 30 You're The One.
Reszta paznokci pokryta brokatowym lakierem Basic i na to spadło tak dużo śniegu, ze aż porobiły się zaspy. Dwa zbłąkane pingwinki gonią szefa i tyle opowieści.






I wanted some penguins. I don't have snow here so at least I can look at some on my nails.
On yesterdays shown Cliché nail polish I added those little penguins. On the ring finger is a Penguin Boss: black Cliché polish, white Avon for french manicure and Essence 30 You're The One. for Beak and feet.
The rest of nails I covered with glitter polish from Basic and then it snowed so much that I got some drifts. Two little penguins are trying to catch up on the Boss and that's the end of the story.


Jako tło posłużyła moja nowa filcowa gwiazda na choinkę. Uważam, żpięknie mi wyszła i będę musiała dorobić jeszcze kilka.

As a background I used my new felt star for our Christmas tree. I think it came out very nice and now have to do more of them.

21 komentarzy:

  1. wow sztuka na paznokciach, świetnie wyszło
    gwiazdka tażke mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. ale extra!! małe pingwinki wymiatają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękny wzroki! a mam pytanie, gdzie zakupiłaś filc i ile za niego zapłaciłaś?


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieszkam w PL i u mnie można je dostać w chińskich sklepach za ok 1 euro za arkusz (całkiem spory). Widziałam tez paczki filcu w markecie ale wielkości A4 i te były droższe. W PL kiedyś kupowałam w Empiku - bardzo dobrej jakości.

      Usuń
  4. piękna historia ;D a pingwinki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chce takie pingwiny na moich pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziubek trochę krzywy, ale co ja się czepiam, skoro nawet nie umiem jednym lakierem porządnie pomalować paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładnie ąż się buzia śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow przepięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie sporo śniegu:)

    Ale o pazurkach miało być! Super Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zero śniegu :(

    Świetne te pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam, uwielbiam!
    kocham wszelkiego rodzaju pingwiny, jestem fanką "Pingwinów z Madagaskaru".
    Jak dla mnie Twoje pingwinki biją na głowę wszelkie reniferki. cudownie!

    OdpowiedzUsuń