Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.12.2012

Pozbywamy się odrostów z Avonem. Getting rid of the roots with Avon.

Włosy farbuję już od... 13-14 lat? (o kurka... tak długo ) z może dwoma przerwami kiedy to chciałam wrócić do naturalnego koloru (po średnim brązie), ale mi się odwidziało i wróciłam do farb. Teraz już tylko blondy w rożnych odcieniach. W sumie wystarczy, że pofarbuje odrosty 3-4 razy w roku. No i nadszedł wreszcie ten czas i się za nie zabrałam. 

I colour my hair since... 13-14 tears? (oh man... so long?) maybe with two breaks  when I wanted to go back to my natural colour (after medium brown), but I changed my mind and I got back to permanent colours. Now it is just blonds in different shades. It is enough for me to colour my roots 3-4 times a year. And so this is the time I had to do it again.


Użyłam farby Avon 10.31 Bardzo Jasny Szampański Blond. Prawdę powiedziawszy myślałam, że kolor wyjdzie nieco jaśniejszy. Tymczasem nie rożni się on tak bardzo od koloru, który używałam poprzednio 10.0 Bardzo Jasny Blond. 

I used Avon colour 10.31 Very Light champagne Blonde. To be honest I thought the colour will be a little lighter. And it is not so much different from the colour I used before 10.0 Very Light Blonde.

Zawartość pudełka/Content of the box:



Instrukcja obsługi/How to use:




Włosy przed farbowaniem/Hair before coloring:



Możecie je również zobaczyć TU, TU i TU.
You can also have a look at them HERE, HERE and HERE.

Włosy z nowym kolorem/Hair with new colour:



O samych farbach: Używam ich odkąd weszły do katalogu, spróbowałam trzech rożnych odcieni, a zużyłam już 5 czy 6 opakowań. Jestem z nich zadowolona. Dobrze farbują odrosty, nie śmierdzą tak bardzo amoniakiem, szczególnie po zmyciu farby z włosów. Jedno opakowanie starcza mi na cale włosy. Cena jest mogłaby być niższa, ale w promocji (i konsultanckiej zniżce  nie jest źle. 
Włosy są miękkie, błyszczące, gładkie. No i co najważniejsze kolory mi odpowiadają. Na moich włosach wychodzą nieco ciemniej (jak wszystkie farby), niż na opakowaniu, ale i tak bardzo podobnie do włosów modelki.
W tej chwili bardziej skłaniam się ku 10.31, ale mogłabym go używać zamiennie z 10.0 i pewnie nikt nie zauważyłby różnicy. Korci mnie nieco ciemniejszy blond dla odmiany. Może następnym razem.

About the dye itself: I use them since they showed up in the catalog, already tried three different colours and used 5 or 6 boxes. I am happy with them. They cover the hair with colour nicely, don't stink with ammonia so much especially after washing the paint off. One packaging is enough for my hair. The price could have been a little lower, but in a promotion (and a representative discount) it isn't that bad. My hair are soft, smooth and shiny. And whats the most important I do like the colours. My hair always home up a little darker than on the box, but stil very similar to the model's hair.
Right now I like the 10.31 the most, but I could easily swap it with 10.0 and probably nobody would notice the difference. I am tempted to try some darker blondes too.

Skład/Ingredients:


Wszystkie dostępne odcienie/All avaliable colours:





Używałam już/I already used: 10.31, 10.0 oraz 9.13


Miałyście z nimi już styczność?
Did You have something to do with them already?

6 komentarzy:

  1. moja mama chwali sobie te farby;D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ciocia miała ten odcień i też narzekała, że ciemniejszy wyszedł, więc ostatnio zamówiła u mnie najjaśniejszy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na najjaśniejszy to bym się chyba nie zdecydowala :p

      Usuń
  3. miałam tą farbę raz i nie zachwyciła mnie, nadal szukam tej jedynej :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam farbę z Avonu, ale na moje włosy kiepsko załapała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie łapie lepiej niż Garnier, ktorego kiedyś używałam.

      Usuń