Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.12.2012

Piórka na paznokciach? Tak! Feathers on nails? Yes!

Wiem, miałam robić więcej świątecznych i zimowych zdobień  ale jak na złość paznokcie zaczęły mi się  rozdwajać i muszę je trochę zregenerować. 
Dzisiaj zatem manicure jaki miałam w sumie niedawno, bo na pokazywanym lakierze Sensique [KLIK]. Chciałam piórka, mam jedno, duże i bardzo mi się podoba. Wiem, że zdobienie powtórzę w innych kolorach. 
A teraz sporo zdjęć :)


I know I was supposed to make more Christmas and winter manicures, but my nails started to split and I have to take care of them a bit.
So today a manicure I had on some time ago on a Sensique [CLICK] nail polish I have already shown here.
I wanted feather I got a large one and I really liked it. I know I will do it again in some other colours. And now some photos :)






10 komentarzy:

  1. podoba mi się :) .dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne! :)) zanim zobaczyłam zdjęcia to pomyślałam, że będą jakieś doklejone piórka :p
    ale ta opcja mi się dużo bardziej podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt jednego piórka jest o wiele lepszy! boskie :)

    OdpowiedzUsuń