Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.12.2012

Oto czym ostatnio się bawię. This is what I play with lately.

Wczoraj obiecałam pokazać co mi zajmuje ostatnio cały wolny czas. Oto i one - filcowe dekoracje na choinkę. Od dawna mi się podobają takie zawieszki. Czy to z materiału  czy z filcu, czy szydełkowe. A żlubię wszelakie prace ręczne, kilka dni temu udałam się do pobliskiego Chińczyka i jak się okazałoże ma on tam wszystko czego potrzebuje (oraz piękny niebieski lakier do paznokci :p), obkupiłam się w arkusze kolorowego filcu, nici i zabrałam się do dzieła.


Yesterday I promised to show You what  takes me lately all my time. Here they are - felt decoration for my Christmas tree. I like love those kinds of stuff. Doesn't matter if they are made of fabric, felt or crochet. And since I like any kind of hand craft, few days ago I went to my local Chinese shop and it happened that they have everything I need (and a lovely blue nail polish), so I got home sheets of colored felt, thread and I got to work.

Pierwsze dekoracje wyglądają tak:
First decorations look like this:






W rękawiczki i skarpetki można pochować cukierki i zawiesić na choince. Serduszka i choinka ozdobione są moimi ozdobami do paznokci :). 

You can put sweets inside of the gloves and socks and hang them on a tree. Hears and a tree are decorated with my nails decorations.


Te czekają na dokończenie. Mam masę pomysłów i szablonów do wykonania: domki, piernikowe ludziki, gwiazdy, ptaszki, kotki, więcej sówek i serduszek. No i znów nawiedzę chiński sklep - przydadzą się kolorowe tasiemki, guziczki, koraliki i więcej filcu.... duuuuuzo filcu :p

Those are waiting to be finished. I have millions of ideas and template to make: little houses, gingerbread man, stars, birds, kittens, more owls and hearts. And I will visit my Chinese chop again - some ribbons, buttons, beads will be handy. And more felt... muuuuuch more felt :p


Najfajniejsze jest to, że taką sowę, czy kotka można potem doczepić do kluczy jako breloczek :)

The cool part is that the owl or kitten you can attach to you key-ring as a pedant :)



Macie ochotę być na bieżąco z postępami?
Would you like to be informed about my progress?

11 komentarzy:

  1. Najlepsza skarpeta!
    Bardzo żałuję, że ja nie mam cierpliwości to takich rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękności!! masz talent. również uwielbiam takie rzeczy niestety u mnie cienko z takim pięknym wykonaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka :) Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sowy i rękawiczka podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dekoracje jak dla mnie nietypowe aczkolwiek taką białą rękawicę z chęcią bym powiesiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam, że Ci się chce! świetne robisz te rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń