Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.12.2012

Listopadowe zdobienia. Novembers nail art.

Z okazji niedzieli przedstawiam Wam wszystkie zdobienia i wzorki na paznokciach  jakie ukazały się na blogu w minionym miesiącu. To takie podsumowanie listopada. Postanowiłam co miesiąc publikować takie zestawienie. Podoba Wam się pomysł? 

Since it's Sunday I decided to show You all the nail art I did in the past month. It some kind of month summary and I would like to publish those after every month. Do You like the idea?


Ma początku miesiąca był oczywiście manicure Halloweenowy [KLIK]
In the begging of the was was a Halloween manicure of course [CLICK]


Udoskonaliłam średnio lubiany lakier na dwa sposoby [KLIK]
I improved not very liked polish in two ways [CLICK]




Nie chciałam zmywać pięknej czerwieni z paznokci, wiec tylko zmieniałam zdobienie [KLIK]
I didn't wanna remove the lovely red polish from my nails so I was just changing the extras [CLICK]



A tu już trochę świtecznie [KLIK]
And here You can smell Christmas [CLICK]




Tu piękny ciemny lakier z Avonu i matowy top coat [KLIK]
Here lovely dark Avon polish with mate top coat [CLICK]



I dalsze zabawy sondą :) [KLIK]
And more dotting tool [CLICK]



I na koniec manicure konkursowy - mix technik i kolorów [KLIK]
And last but not least a contest manicure - a combination of techniques and colours [CLICK]


Który Wam się najbardziej podoba, a który najmniej?
Which one do You like the most and which one the least?

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi zestawieniami :) Najbardziej podoba mi się ten dwukolorowy z użyciem sondy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Nie wiedziałam co zmajstrować na paznokciach ale dzięki zestawieniu wpadłam na pomysł :)
    Skąd najczęściej czerpiesz inspiracje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej chce wypróbować nowe techniki i kolory i jakoś samo się łączy :) Mam sporo duperelkow do ozdabiania, wiec i je wykorzystuje.
      Lubie tez oglądać co robią inne dziewczyny i czasami coś podpatrzę.

      Usuń
  4. piękne ;) niesamowity talent ! zawsze zazdroszczę bo niestety sama nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i fajne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń