Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.12.2012

Konkursowe paznokcie + prośba. Contest nails + request.

Przychodzę do Was z manicure, jaki wykonałam na konkurs u ejndzel i jednocześnie proszę o glosy na numerek 1 - czy mnie :) 
Glosy można oddawać TU. Dziękuję  :)


I come to You with manicure I did for a contest on ejndzel blog and I kindly ask you for votes for number 1 - which is me :) 
You can vote HERE. Thank You :)


A do wykonania go użyłam granatowego lakieru Sally Hansen Thinking of Blue jako bazy. Następnie za pomocą gąbeczki naniosłam odrobinę srebrnego lakieru Avon Starry Sky oraz żółtego Golden Rose 218. Gdy wszystko wyschło dodałam czarne budynki, białe okna i gwiazdy oraz żółty księżyc.

To make this mani I used navy blue polish from Sally Hasen Thinking fo Blue as a base. Then with a sponge i added some silver polish from Avon Starry Sky and yellow Golden Rose 218. After all was dry i pained some black buildings, white windows and stars and added a yellow moon. 

11 komentarzy: