Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.12.2012

Grudniowy haul. December's haul.

Malutki haul i pewnie jedyny w tym miesiącu. Nic więcej nie potrzeba, a mam dziwne przeczucie, że i Mikołaj coś przyniesie :p

A little haul this month and probably the only one. I don't need anything else and I have a strange feeling that Santa will bring me something :p


Przy okazji zakupów w markecie (Leclerc) zaopatrzyliśmy się w zele pod prysznic - nieziemsko pachną!
Jeden o zapachu mango z  drobinkami peelingującymi, a drugi pomarańczowy :) Przy okazji dobrze się pienią i nie wysuszają. To już któreś z kolei buteleczki. Zapachów sporo do wyboru, ale mamy już swoje ulubione.
Mokre chusteczki do wszystkiego, bo poprzednia paczka się kończy.

Since we were doing some shopping in a supermarket (Leclerc) we got some shower gels - they smell amazing! One is mango with some peeling bits and the other one is orange :) They foam well and don't dry the skin. We already had some before. They have many fragrances to choose from but we have our fav already.
Wet tissues cause the old ones are about to finish.


Dezodorant Rexona - jeden z lepszych jaki próbowałam. Chociaz ten jest dla B. :p Tez je lubi, a męskie zapachy mu się nie podobają, bo pachną jak tania woda kolońska. Ten jest świeży, trawiasto-cytrusowy (tak ja go czuje).

No i lakier Cliche :) Niedługo go pokażęPiękny niebieski kolor!

Rexona deodorant - one of the bast I tried. But this one is for B. :p He likes them as well and the ones for man smell like cheap cologne and he doesn't like that. This one is fresh, grassy and citrus (that's how i smell it)

And another nail polish from Cliche :) Will show it soon. Lovely blue colour!


To wszystko. Szybki post i lecę kończyć stroić choinkę.
That's all. A quick post and I am off finishing decorating our Christmas tree.

14 komentarzy:

  1. Kolor fajny a ta Rexona dla mnie szału nie robi :)


    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mm..ciekawa jestem zapachów żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor lakieru, czekam na kilka słów o żelach, bo wydają się interesujące :)

    +obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno o nich wspomnę, bo widzę ze jest zainteresowanie.

      Usuń
  4. Będę musiała poniuchać ;)
    Serio już ubierasz choinkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio :) Sztuczna, to można wcześniej. U mnie w domu ubiera się 24 grudnia, u B. już na początku grudnia, wiec musieliśmy jakoś wypośrodkować ;)

      Usuń
  5. No rzeczywiście malutki, ja kupuję więcej choć mi to nie potrzebne ciągle chomikuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam tyle zachomikowane, ze teraz tylko to co się kończy ;)

      Usuń
  6. Chyba się skuszę na te żele pod prysznic mam nadzieję, że naprawdę pachną owocami, a nie chemią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie akurat te pachną świetnie. Sa tez gorsze zapachy.
      I jest jeszcze co pachnie jak jogurt z owocami leśnymi :)

      Usuń
  7. czekam na prezentację lakierku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rexona mnie uczula;( ładny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor lakieru ;-)
    Dla mnie ta Rexona nie jest jakaś rewelacyjna. I robi żółte ślady...

    OdpowiedzUsuń