Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.12.2012

Essence Vintage District (zapowiedz/preview)


I kolejna limitowana edycja, na która będziemy czekać aż do stycznia 2013. Tym razem nie związana z pora roku, a inspirowana stylem ulicznym i retro. 
Oto Vintage District :)

And another limited edition that we have to wait for until January 2013. This time not inspired by nature, but bohemian chick and street style.
Here it is - Vitange District :)

Duo lipstic & gloss
01 vintage peach
02 antique pink

Eyeshadows:
01 I'm so retro, 
02 shopping @ portobello road
03 get arty

Multi colour blush
01 it's populart

Top coat gel look
01 shine like new

Gel Eyeliner Set
01 shopping @ portobello road 
02 get arty


Nail polish
01 vintage peach, 
02 shopping @ portobello road,
03 antique pink
04 get arty

Nail art decoration kit
01 something g-old -something new
02 designer for a day

Spodobał mi się szary lakier i ten zestaw ozdób.
I like the grey nail polish and that decoration kit.

9 komentarzy:

  1. Róż wygląda bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie róż. Fajnie że mam już drogerię u siebie. To tej pory podpatrywałam wasze zakupy, a teraz i ja się mogę nimi pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobał mi się zestaw do paznokci, niebieski liner i 2 lakiery, ciekawe czy będą w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary lakier, zestawy do ozdabiania i te szminko blyszczyki bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary i ten morelowy przypadł mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niedawno dorwałam antique pink - i czeka w swojej kolejce na testy :)

    OdpowiedzUsuń