Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.12.2012

Czerwono-czarny gradient. Red and back gradient.

Uwielbiam oglądać gradientowe paznokcie. Metoda daje tylko możliwości kolorystycznych, ze pozostaje tylko siedzieć i ciapać sobie gąbeczką paznokcie :)
Skoro miałam już na paznokciach piękny czerwony  lakier Sally Hansen Cocktail Party, postanowiłam dodać mu diabelskiego uroku. Zrobiłam zatem czerwono-czarny gradient, a na kciuku i palcu serdecznym przed nałożeniem czarnego lakieru (Cliche) nakleiłam kilka paseczków taśmy. Po jej zdjęciu pozostał delikatny czerwony wzorek.
Całość pokryta top coatem.




I love looking at gradient nails. This method gives such a big variety of combinations, that there is nothing left, just sit dam your nails with the sponge :)
Since I already had this lovely red Sally Hansen Cocktail Party nail polish on, I decided to add some devilish charm to it. I made red and black gradient and on my thumb and ring fingers before adding the black polish (Cliche) I stuck few stripes of tape. After taking it off we have a delicate red pattern.
Then sealed everything with top coat.





8 komentarzy:

  1. Piekielne pazurki! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są, aż chyba powtórzę to na swoich:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste ! :)
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wygląda :) tak mrocznie ;D a te paseczki skojarzyły mi się ze znaczkiem anarchii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. The taped accent nail is a great idea!

    OdpowiedzUsuń