Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.12.2012

Cliché Azul Russo

Niedawno pokazywałam Wam mój najnowszy nabytek lakierowy. Dzisiaj już na paznokciach :)
Lakier jest świetny. Dwie warstwy kryją w zupełności, a nie jest gesty. Szybko schnie dobrze się trzyma bez topa. Mam go na paznokciach 3 dnień i mam dopiero lekko starte końcówki  Kolor jest dziwny, brudny niebieski, który w sztucznym świetle nabiera barw morskiej zieleni. Bardzo elegancki odcień i świetnie się z nim czuje :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza


Not so long ago I have shown You my newest polish purchase. Today already on nails :)
The polish is great. Two coats give a full coverage and it is not very thick one. It dries fast and stays on nails well without top coat. Today is the third day I have it on and I only have some small tip wear. The colour is weird, dark blue that shows lots of dark teal shades. It is very elegant and I feel great with it.
Oh photos: 2 coats + base coat.




Spodobała mi się nazwa tej kolekcji: I Love Cats. Jako kociara powinnam sobie chyba sprawić inne kolory, co? Niektóre są z shimmerem, inne kremowe. Podoba mi się jeszcze Exotico, Havana i Siames. 


I like the name of this collection: I Love Cats. As a cats lover I should get some more colours right? Some colours have shimmer, some are creamy. I like the Exotico, Havana and Siames.

5 komentarzy:

  1. podoba mi się ten lakier co masz i ten drugi od lewej najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor, podobny do Ivlove hean nr. 408

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor rzeczywiście morski ... taki bałtycki.
    świetnie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, a ten niebieski do mnie nie przemawia, nawet nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń