Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.12.2012

Catrice Dirty Berry

Mój ci on! Nareszcie!
Ile ja się naszukałam tego lakieru... coś okolu roku szukałam go po drogeriach, internecie... aż wreszcie Mikołaj mi go zostawił pod choinka :D (co prawda sama go wyszukałam i na niego napuściłam, ale co tam).
No i jest taki, jak ma być. Świetnie się nim maluje - 2 warstwy kryją całkowicie. Schnie przyzwoicie, o ile nie nałożymy za grubo. Pędzelek szeroki, puchaty i zaokrąglony (przypomina mi te od Sally Hansen Complete Salon Manicure)  Idealnie maluje przy skorkach. No cóż .. wszystko jest mega i zdania nie zmienię :p. No i jak on pięknie błyszczy bez top coatu!
Kolor to taki brudny jasny fiolet, trochę niebieski, z delikatnym efektem holo. Chciałam go czymś przyozdobić na Sylwestra ale nie mogę. Szkoda mi go (puknij się w łeb kobieto, to tylko lakier).
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza 



My precious! Finally!
Man, i was looking for this polish in drugstores, internet for so long... must have been a year or so... until Santa left it for me under the tree :D (ok, I had to find it and give Santa a hint, but still).
And it is just like it should be. It gives a full coverage with 2 coats. Dries ok, unless You put too thick coat. The brush is wide, fluffy and round (reminds me the brush from Sally Hansen Complete Salon Manicure), perfect to paint near cuticles. What can I say.. it is awesome and I will not chance my mind :p And how lovely it shines without any top coat!
The colour is a dirty purple, little blue with a delicate holo effect. I wanted to add something to it for the New Years, but I cant. Don't wanna ruin it (geez woman, it is just a polish).
Oh photos: 2 coats + base coat.

W naturalnym świetle dziennym:
In a natural daylight:





W słońcu:
In the sunlight:




Porównanie pędzelka do Sally Hansen:
Comparison to Sally Hansen brushes:




Przy okazji chciałbym Wam życzyć wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku. Wielu sukcesów, szczęścia i radości. A jeszcze dzisiaj szalonej zabawy Sylwestrowej, lub przytulnie spędzonego Sylwestra w domu :) Co kto lubi.


And now I would like to wish You a Happy New Near. Lots of success, happiness and joy in the upcoming year. And today a fantastic New Year's Eve party, or a cozy evening at home. Whatever You like.

9 komentarzy:

  1. zarąbisty, aż chciałabym go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię go - jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze kolor cudny musze zerknac czy jest u mnie w naturze. Mialam jeden lakier ale bylam baaardzo nie zadowolona. Gesty, smugi zostawial i nie chcial schnac. Wymalowalam rano paznokcie a wieczorem juz bylo widac biale koncowki :/ i ogolonie pamietam tylko negatywne opinie na necie na temat tych lakierow:P jednak kolory maja przepiekne i na ten chyba sie skusze jesli go jeszcze znajde:)) A Ty mialas jeszcze jakies lakiery z Catrice i bylas zadowolona :))? Iza

    www.kosmetycznazabawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś któryś z serii Ultimate Nudes i nie był za dobry. I jeszcze jakiś brzoskwiniowy, który własnie sprawiał problemy przy malowaniu. Poza tymi, reszta jest ok. Z tym ze lakierów Catrice nie mam wiele.. może 4.
      Ten jest naprawdę niesamowity. Jak masz szanse go kopic to bierz bez zastanowienia.

      Usuń
  5. piękny jest! nie wpadł mi w oko w szafach Catrice, ale chyba zyskuje na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń