Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.12.2012

Avon Planet Spa - Śródziemnomorska odżywcza maseczka do włosów z oliwką. Mediterranean Olive Oil conditioning hair mask.

Nie wiem już ile słoiczków tej maseczki zużyłam. Od lat stosuję ją na zmianę z innymi maseczkami, ale zawsze do niej wracam. Uwielbiam jej zapach! Cena jest dosyć wysoka, ale warto poczekać na promocję w katalogu i kopic choć na spróbowanie.

I don't even know how many jars of this mask I already had. I have been using it for years swapping from time to time to other masks, but always go back to this one. I love her fragrance! The price is a bit high, so it is worth waiting for some occasion in a catalogue and get it cheaper at least to try it out.


Avon Planet Spa Śródziemnomorska odżywcza maseczka do włosów z oliwką.

Opakowanie to ładny, niski słoik. Może trochę za szeroki przez co odkręcanie jest utrudnione. Maseczka jest zabezpieczona folią, pojemność 200 ml.
Konsystencja bardzo gęsta, masełkowa, ale łatwo rozprowadza się na włosach, nie spływa.
Zapach charakterystyczny dla tej serii. Przyjemny, ale czy oliwkowy? Może trochę. Mnie się bardzo podoba. Nie jest słodki ani duszący.
Dzialanie: włosy są miękkie, wygładzone, moich kudłów nie obciąża i nie powoduje szybszego ich przetłuszczania, ale nie nakładam maseczki na skórę głowy  Po wysuszeniu mniej się puszą, ale są puszyste. Ja ja lubię i z pewnością kupię ponownie.


Avon Planet Spa Mediterranean Olive Oil conditioning hair mask.

The packaging is a pretty flat jar. Maybe a little to wide - it can be difficult to open. The mask is sealed with protective foil, capacity 200 ml.
Consistency is very thick, like butter bit spreads easily on the hair, doesn't drip.
The fragrance is typical for this line. Very pleasant but is it olive? Maybe a little. I like it a lot. It is not sweet or  overwhelming.
Result: the hair are soft, smooth, doesn't make my hair flat or greasy, but I don't put it on the scalp. After drying the hair are less frizzy, but still fluffy.
I like it and will buy it again.

Skład/Ingredients:

13 komentarzy:

  1. Kiedyś chciałam ją kupić, ale zrezygnowałam :)
    Szkoda, że składniki aktywne są prawie na samym końcu składu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tez to zauważyłam, a kiedyś były dużo wcześniej.

      Usuń
  2. Czekam właśnie na promocję tej maski. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W katalogu 3 będzie 2 za 38zl.

      Usuń
    2. 38 : 2 = 19... obniżka ceny po byku...

      Usuń
  3. A mi nie służy ta maska :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Ale wiadomo, ze wszystkim pasować nie będzie.

      Usuń
  4. coraz częściej spotykam się z pozytywnymi reakcjami na tę maskę, ale mimo wszystko boję się, że za bardzo obciąży mi włosy... jeżeli chodzi o włosy to nie mam do avonu zaufania po nieprzyjemnej reakcji włosów sprzed paru lat... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie pasują szampony Advance Techniques. Zawsze po nich występował łupież.

      Usuń
  5. Miałam ją dwukrotnie,jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się jej skład niestety. Ja jako maski używam masła do ciała Joanny z ekstraktem z bzu. Ma na drugim miejscu składu masło shea, co moim włosom podoba się bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie obciąża i przetłuszcza włosów?

      Usuń
  7. na składach kompletnie się nie znam, ale skusiłaś mnie nią bardzo :) zastanowię się czy sobie jej nie zamówić w k2 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń