Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.12.2012

Avon Cherry Jubilee

Zazwyczaj piszę dobrze o lakierach z Avonu. Niestety nie dzisiaj. Ten lakier wyjatkowo mnie zawiódł :/
Tłumacze sobie, że to starszy kolor i może dlatego nie za dobry. Niedawno wprowadzone kolory jak najbardziej mnie zadowalają.
A co w nim takiego złego? Nie kolor - bo ten jest ładny, kremowy, ciemny czerwony/bordo. Wiśnia to to dla mnie nie jest. Chodzi mi o jakość lakieru. Smuży on strasznie! Kryje strasznie. Chociaz schnie przyzwoicie. Na zdjęciach mam 3 nie takie cienkie warstwy, a nadal widać prześwity. Nie chciało mi się malować czwartej, bo lakier i tak miał być baza pod manicure (ten pokaże jutro). W rzeczywistości i tak wygląda trochę lepiej. Szkoda, bo to ładny i elegancki odcień.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza


Usually I write good stuff about Avon nail polishes. But not today. This varnish really disappointed me :/ I explain myself that it is cause its an older shade and maybe that's why it's not that good. Those new ones are really satisfying.
And what is so bad about it? Not the colour - it is a nice dark read with creamy finish. It is definitely not cherry. But  it is the quality of the polish. It smudges like crazy! It has terrible opacity. At least it dries ok. On photos I have 3 not so thin coats and you can still see the smudges. I didn't bother applying fourth coat as it was supposed to be a base for my manicure (that I'll show tomorrow). In reality it still looks a bit better than on pictures. Such a pity as it is a nice and elegant colour.
On photos: 3 coats + base coat.



7 komentarzy:

  1. ładne pazurki i ładnie pomalowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, fajne winko:) a kształt pazurków cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny lakier,ja zazwyczaj mam z Inglot czerwony nr 925

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście to chyba jakiś felerny lakier, bo ja również mam kilka buteleczek z Avona i jestem z nich zadowolona. Ale bardzo dobrze sobie z nim poradziłaś - masz równe, gładkie pazurki w ślicznym kolorze :)
    zapraszam do mnie, jeśli masz czas i ochotę - http://makeupalittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uu łaaa dobrze, że z niego zrezygnowałam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ładnie, ja jeszcze nie miałam żadnego lakieru z Avonu

    OdpowiedzUsuń