Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.11.2012

Yves Rocher - Woda ułatwiająca rozczesywanie. Detangling Styling Water.

Kupiłam tą wodę w nadziei, żwygładzi moje kudły skoro ma pomagać w rozczesywaniu. Zużyłam pól butelki i w sumie nie wiem co myśleć. 
Oceńcie same, czy jest warta zakupu.

I got this water hoping that it will help smoothing my hair, since it is supposed to help brushing them. I used up half of the bottle and I actually don't know what to think about it. 
Decide yourself if it is worth buying.


Woda ułatwiająca rozczesywanie


"KONIEC ZE SPLĄTANYMI WŁOSAMI 
Delikatna woda do układania włosów o pięknym kwiatowym zapachu, która sprawia, że włosy stają się podatne na układanie, bardziej miękkie i zdyscyplinowane. Formuła bez parabenów. Testowana pod kontrolą dermatologiczną. Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z kwiatów lipy z ekologicznych upraw. 

Włosy łatwo się rozczesują: 96% (poziom satysfakcji: test przeprowadzony na 27 kobietach w ciągu 4 tygodni)"

Butelka jest bardzo ładna  dobrze wykonana, atomizer świetnie rozpyla. Pojemność 200 ml.
Konsystencja jak to woda :)
Zapach to taka prawdziwa kwitnąca lipa. Jest naprawdę śliczny i z chęcią używałabym tej wody jako sprayu do ciała. Niestety nie utrzymuje się długo na włosach. Po 2-3 godzinach praktycznie go nie czuć. Szkoda.
Działanie: Nigdy nie czeszę włosów po myciu gdy są mokre. Ale w ramach testów spróbowałam je rozczesać po spryskaniu tą woda. Wielkiego ułatwienia nie zauważyłam. Gdy już wyschną również wcale nie rozczesują się lepiej (spryskane na mokro). Moje włosy ogólnie lubią się plątać, no ale chyba coś pomoc powinna. Lepszy efekt otrzymuje wcierając serum we włosy (np. z Avonu). Co zauważyłam pozytywnego, to to, że lekko nabłyszczają włosy i ten efekt mi się podoba. 
Ponownie nie kupie, choć dla zapachu można się pokusić.


Detangling Styling Water - Long hair


"Good-bye knots!
An extra-mild styling water with a captivating floral scent that transforms hair to the touch: thicker, more supple, hair is well-groomed and easy-to-style. 
Tested under dermatological supervision
Paraben-free formula.
Beauty Bonus : Its softening formula."


The bottle is nice, well made, the atomizer sprays very well. Capacity 200 ml
Consistency just like water :)
Fragrance is just like a real blooming linden tree. It is really gorgeous and I would love to use it as a body spray. Unfortunately it doesn't stay on the hair very long. You can barely smell in after 2-3 hours. Pity.
Result: I never brush my hair after I wash when they are still wet. But I did that once just to see if the spray really works. And it actually wasn't any easier that normally. After the hair are dry they don't brush easier either. My hair like to tangle, but hey... it should help at least a little. I get better results applying a little bit of hair serum (from Avon for example). The good think that  I notices is that they it gently shines them and I like that effect. 
I will not buy it again, thought it is tempting cause of the fragrance.

Skład/Ingredients:

Miałyście ten spray? Spisał się u Was? 
Did You have it? Did it do the job?

5 komentarzy:

  1. Czyli oprócz zapachu w sumie nie robi nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie nic. Przynajmniej na moich włosach. Spodziewałam się czegoś więcej.

      Usuń
  2. ja mam krótkie włosinta więc nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A miałam zamiar to kupić i przetestować z nadzieją, że naprawdę działa
    ale skoro nie zauważyłaś żadnych efektów to nie warto;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster bloga! zapraszam: http://dziagusia.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń