Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.11.2012

Yves Rocher szampon przeciwlupieżowy. Anti-dandruff shampoo

Mam kapryśną skórę głowy niestety i dlatego zawsze muszę mieć pod ręką jakiś szampon przeciwłupieżowy. Mam już swojego ulubieńca jedynego (KLIK), ale żlubię próbować wszelkie szampony do włosów i niestety niektóre fundują mi niemiłą niespodziankę w postaci białych płatków. 
A oto jak się spisał Yves Rocher.

I have a very picky scalp unfortunately and I always have to have some inti-dandruff shampoo in my bathroom. I already have one and beloved product (CLICK), but I also like to try all kinds of new shampoos and some of them leave me with a nit the nicest white and flakey surprise.
And thats how the Yves Rocher worked.


SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY
z nasturcją o działaniu neutralizującym


"Szampon o lekkiej konsystencji, który skutecznie łagodzi skórę głowy i zwalcza problem łupieżu. Włosy stają się oczyszczone i pełne blasku. Formuła bez parabenów. Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z nasturcji z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego. Formuła łatwo ulega biodegradacji. Znaczne zmniejszenie łupieżu stwierdzone u 82% badanych. 
Formula ulega biodegradacji
Nie zawiera parabenów."

Opakowanie: Piękna zielona butelka. Zamykanie mogłoby być trochę wygodniejsze, jest bardzo małe i może sprawiać trudność gdy mamy mokre palce. Pojemność 200 ml.
Zapach ziołowy, trawiasty... bardzo mi się podoba :)
Konsystencja żelowa, nie za zadka, praktycznie bezbarwna. Dobrze się pieni i spłukuje. 
Dzialanie: Przetestowałam go zaraz jak inny szampon Yves Rocher zafundował mi łupież (O TEN). I owszem, łupieżu było mniej po około 7 dniach codziennego używania, ale nie usunął go całkowicie. Mimo to szampon jest bardzo fajny. Dobrze oczyszcza włosy, nie plącze ich i nie wysusza. 
Kupiłabym go ponownie ale nie do walki z łupieżem, tylko jako zwykły szampon codzienny.





Anti - Dandruff Shampoo. Soothing effect

"Stop ! Help me get rid of this unwanted dandruff ! 
Choose this light-textured shampoo to effectively treat dandruff and soothe your scalp. Perfectly clean, your hair is visibly radiant with beauty. Native to Peru and Mexico, the nasturtium is often grown in Europe in gardens for its magnificent, vibrant colored flowers. Listed in the French Pharmacopoeia, its traditional indicated usage is as a topical treatment for the itching and flaking of dandruff. The nasturtium we have chosen is organically grown in our fields at La Gacilly, home of the Yves Rocher brand. 
Easily biodegradable formula
Paraben-free formula."

Packaging: Lovely green bottle. The cap could be more comfortable. It is quite small and it can be difficult opening it with wet fingers. Capacity 200 ml.
Fragrance is herbal, grassy... I really like it :)
A gel consistency, not to runny and basically colorless. It foams and rinses well.
Result: I tried it right after I got dandruff from another Yves Rocher shampoo (THIS ONE). And after about 7 days of using it every day I did have less flakes, but I couldn't get rid of it completely  Even though I do like this product. It cleans the hair well, doesn't dry them and doesn't tangle.
I would buy it again but not to fight dandruff, but ass a daily shampoo.

skład/ingredients:

2 komentarze:

  1. Ja mam na półce szampon dodający objętości z YR, ale jeszcze nie użyłam, stoi i czeka w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam szampon z malwą i był okropny :(

    OdpowiedzUsuń