Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.11.2012

Wyróżnienie Liebster Award.

Trafiło do mnie wyróżnienie "Liebster Award", widać sobie zasłużyłam hehehe.


Zasady wyróżnienia są następujące: 

 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Pamiętaj aby podziękować osobie która Cię nominowała. 
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Nominacja została mi przyznana przez  Justine-abroadLilesly Inspirations oraz Kejt. Zapraszam na blogi dziewczyn :) i dziękuję za nominacje.

Pytania od Justine:
1. Co Cię ostatnio zainspirowało?
Kilka dni temu nabyłam książkę z przepisami na muffiny... czułam się strasznie zainspirowana i miałam ochotę piec i piec ;)

2. Gorzka prawda czy słodkie kłamstwo?
Zależy od sytuacji... na co dzień słodkie kłamstwo.

3. Nigdy nie zapomnę...?
Jazdy na rowerze. 
Oraz H jak Hak, Huśtawka oraz Hamak :D

4. Na wakacje zawsze zabieram...?
Aparat.

5. Najwspanialszy smak na świecie?
Jeden? Serio? Taki, który przywołuje dobre wspomnienia i człowiekowi zaraz lepiej na serduchu i zaczyna się uśmiechać.

6. Ranny ptaszek czy nocny marek?
Nocny marek.

7. W mojej torebce nigdy nie brakuje...?
Błyszczyka i chusteczek.

8. Komedia czy tragedia?
Komedia.

9. Ulubione miejsce na Ziemi?
Wioska, w której się wychowałam.

10. Spodnie czy spódnica?
Spodnie.

11. I na koniec tak filozoficznie: mieć czy być? 
Jak człowiek MIEĆ co chce, to BYĆ szczęśliwym.

Chciałabym jeszcze wspomnieć, ze nominacje otrzymał mój inny blog - kulinarny (klik klik). A ze chce go trzymać w czystej formie książki kucharskiej, na pytania odpowiadam tu.
Zapraszam i tam :)

Pytania od Lilesly Inspirations
1. Samochód czy motocykl?
Samochod.

2. Żelki czy czekolada?
Żelki w czekoladzie :p

3. Guerlain czy Lancome?
Prawde powiedziawszy nie posiadam niczego Guerlain ani Lancome, wiec nie wiem co wole.

4. Wymarzony prezent pod choinką?
Żeby cala rodzina była razem.

5. Aktywny wypoczynek czy zaleganie przed TV?
Aktywny wypoczynek. Choć nie pogardzę filmem i kubkiem herbaty

6. Kosmetyk który zawsze jest ze mną... 
Jakis tłuszczyk do ust... mam je pochowane po torebkach, kurtkach, żebym czasem z domu bez niego nie wyszła. 

7. Ulubiony zespół muzyczny?
Hmm... od zawsze U2, Depeche Mode i wiele wiele innych. A najczęściej lubię po kilka utworów tylko.

8. U innych denerwuje mnie... 
Dwulicowość, spoznialstwo, brak poczucia humoru...

9. Makijaż naturalny czy wyrazisty ? 
Naturalny.

10. Ulubione perfumy ?
Gucci Envy Me i Outspoken Intense z Avonu

11. Nigdy nie wychodzę z domu bez...
Torebki (a w niej same skarby).

Pytania od Kejt.
1. 3 rzeczy, bez których nigdy nie wychodzisz z domu?
Kluczy, mazidła do ust, chusteczek.

2. Czekolada, żelki a może lody?
Hej... ściągacie pytania :p 
Latem zdecydowanie lody. Zima czekolada.

3. Ulubiona bajka Disneya?
Kurcze nie wiem... ja się wychowałam na Pszczółce Mai...
Ale podczytywałam Kaczora Donalda.

4. Co studiujesz/studiowałaś/planujesz studiować?
Studiowałam Marketing i zarządzanie .. chciałam iść na filologie angielska ale punktów zabrakło :(

5. Miasto (kraj) w którym chciałabyś mieszkać?
Wrocław :D:D:D
Potem Dublin ..

6. Ulubiony kolor na paznokciach?
Czarny i jasne beżowo-szare.
(i granatowe, brazowe, czerwone, zielone, nude, rozowe, szare, grafitowe, ceglaste.....)

7. Dostajesz 100 zł, które możesz wydać na jedną, dowolną rzecz. Co kupujesz?
Buty.

8. Jak masz na imię? :>
Ewka Marchewka spadła z drzewka...

9. Twoje uzależnienie?
Herbaty... 

10. Wolisz podkreślić oczy czy usta?
Oczy.

11. Spodnie czy sukienka/spódnica?
Spodnie.

-----------------------------

Teraz ja:
1. Gorzka czekolada czy mleczna?
2. Jaka przeczytałaś ostatnio książkę?
3. Kawa z mlekiem czy czarna?
4. Czy masz zwierzaka? Jeśli tak to jakiego.
5. Jakiego języka chciałabyś eis nauczyć?
6. Czego byś nigdy nie ubrała?
7. Baleriny czy szpilki?
8. Najlepsze śniadanie to...
9. Co robisz w czasie burzy z piorunami?
10. Śpiewasz na głos gdy nikogo nie ma w domu?
11. Jakie Państwo chciałabyś zwiedzić?

Moje nominacje:

:)

5 komentarzy:

  1. dziękuję za otagowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne pytania , dziękuje za nominacje :p :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za wyróżnienie!! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią odpowiem na twoje pytania ;)

    1. Gorzka czekolada czy mleczna?
    Lubię obie, ale chyba mleczną bardziej ;)

    2. Jaka przeczytałaś ostatnio książkę?
    Ostatnio przeczytałam VI tom "Błękitnokrwistych - Zagubieni w czasie"

    3. Kawa z mlekiem czy czarna?
    Z mlekiem.

    4. Czy masz zwierzaka? Jeśli tak to jakiego.
    Teoretycznie mam kota. Dlaczego teoretycznie? Bo obecnie mieszka u mojej babci na wsi. ^^

    5. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
    Uczę się już angielskiego i francuskiego, ale bardzo fascynuje mnie hiszpański i to właśnie tego języka chciałabym się nauczyć.

    6. Czego byś nigdy nie ubrała?
    zapewne kombinezonu ;)

    7. Baleriny czy szpilki?
    baleriny.

    8. Najlepsze śniadanie to...
    eh... ciężko wybrać. Śniadanie do łóżka? ;D

    9. Co robisz w czasie burzy z piorunami?
    Staram się schować w jakieś bezpieczne miejsce i muszę być wtedy z kimś, sama bym spanikowała.

    10. Śpiewasz na głos gdy nikogo nie ma w domu?
    Oczywiście! Śpiewam nawet, gdy nie jestem sama ;D

    11. Jakie Państwo chciałabyś zwiedzić?
    Od zawsze marzę o Wielkiej Brytanii, a oprócz tego też Holandię.

    OdpowiedzUsuń