Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.11.2012

TAG: Moje włosy w pigulce

(just in Polish)

Tym razem mam dla Was TAGa :) Wypatrzyłam go na kilku blogach i mi się spodobał, wiec sama się otagowalam, o!


1.Twój naturalny kolor włosów: 
Średni blond. Jako dziecko miałam dużo jaśniejsze... potem ściemniały.

2. Twój obecny kolor włosów:
Wg farby to bardzo jasny blond. Ale taki nie jest. Jest raczej średni zloty blond.

3. Aktualna długość Twoich włosów:
A jak się mierzy włosy? Nigdy tego nie robiłam. Od czubka głowy do najdłuższych pukli? 
Zdjęcie macie w pasku bocznym, wiec widać. Po rozprostowaniu są jeszcze dłuższe ;)

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Nie zapuszczam już włosów. Maja maksymalna długość i dłuższych nie chce. Juz zaczynają mi przeszkadzać
(bardzo lubiłam mojego krótkiego "boba")

5. Jak często podcinasz końcówki:
Max 2x w roku. A zazwyczaj raz... (nie bijcie). Nie mam problemow z rozdwajaniem końcówek. Podcinam, bo robią się suche i włosy  za długie.

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:
Falowane.


7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Wydaje mi się, ze średnią w kierunku do wysokiej.

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)
Przetłuszczające u nasady, suche na końcach.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny: 
Włosy myje codziennie. Rano czesanie, mycie szamponem, odzywka, olejek na końcówki, suszenie bez suszarki. Wieczorem czesanie, nakładanie oleju lub serum, warkocz i spać. Raz w tygodniu maska.
Więcej o pielęgnacji TU :)

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):
Zbyt odtłuszczających szamponów - puszą się i plączą.
Wilgoci w powietrzu - najpierw się kręcą na skroniach a potem szybko oklapuja i przetłuszczają.
Wiatru - niemożliwością jest rozczesanie ich po spacerze na wietrze.
Braku odzywek i innych tłustości - to samo co po wietrze.
Częstego czesania - przetłuszczają się i są oklapnięte.

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):
Lubia  codziennie mycie, lubią odżywki i maski, lubią sera na końcówki i oleje na noc.
Silikony tez lubią... w umiarkowanych ilościach. 

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura
Do spania warkocz, na dzień kok lub koński ogon.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:
Weź  zrób coś z nami ładnego, a nie ciągle warkocz i warkocz.

Nie będę nikogo tagowała, bo chyba już wszyscy odpowiedzieli. 

A na koniec ciekawostka :)
Tak wyglądały moje włosy w... bodajże 2005 roku. 
Wyjątkowy bad hair day :p



4 komentarze:

  1. Moje włosy też nie lubią wilgoci i wiatru...

    OdpowiedzUsuń
  2. bez włosów na tym zdjęciu z 2005r. jak nie ty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha wyjatkowo źle wypadły na zdjęciu. Ale takie krótkie włosy trzymałam przez kilka lat :)

      Usuń
  3. Zauważyłam, że bierzesz udział w rozdaniach i pomyślałam, że te moje mogłoby cię zainteresować. http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html Do wygrania jest wybrana para butów ze sklepu Renee. Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń