Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.11.2012

Sally i Golden Rose duo z kropkami. Sally and Golden Rose duet with dots.

Z gory przepraszam za jakość zdjęć. Pogoda jest nijaka i ciemno i ponuro i pada wiec nie chcą wyjść inaczej. 
A ze zmalowałam takie coś, to chciałam jak najszybciej uwiecznić na zdjęciach :)
Najpierw w ruch poszedł Sally Hansen Evening Fog. Potem połówki paznokci pokryłam Golden Rose 223. A na sam koniec w ruch poszły sondy i wyszło takie coś. Podoba się? 


Sorry, for the quality of picture but the weather sucks lately - it's dark, rainy gloomily and the photos just don't wanna come up different. But since I did this mani I wanted to keep it on photos :)
First I used Sally Hansen Evening Fog. The on half of my nails I put Golden Rose 223. And then my dotting tools did the rest. Like it?







6 komentarzy:

  1. Bardzo efektownie i ładnie wygląda, podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://satisfy-my-soul-blog.blogspot.com/

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne! ciekawe jakby ze złotymi kropkami wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dorobiłam się jeszcze złotego lakieru ;)
      Jak się u mnie pojawi to na pewno coś wykombinuje.

      Usuń