Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.11.2012

Sally Hansen 460 Thinking of Blue

Nie ma to jak piękny, błyszczący lakier na poprawę humoru. Do tego gorąca herbata i ciacho i jestem w niebie. Świetnie się czułam z tym granatowym kolorem na paznokciach. A pomyśleć, że nie miałam go kupować... 
Lakier jest świetny - kryje praktycznie przy jednej grubszej warstwie, ja nałożyłam 2 cieńsze. Przepięknie błyszczy, szybko schnie. Oczywiście pędzelek jest płaski i zaokrąglony jak we wszystkich lakierach Complete Salon Manicure. Przy okazji patrzcie jakie długie paznokcie udało mi się wyhodować. Czas je skrócić bo mi ciężko pisać posty :p
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza



There is nothing better to boos your mood than a gorgeous, shiny polish. Add a cup o hot tea, cookie and I'm in heaven. I felt really great with this navy blue polish on my nails. And I wasn't supposed to buy it...
The polish is great - gives a full opacity basically with one thicker coat, but I put 2 thinner. It shines lovely, dries fast. Of course the brush is flat and round like in all Complete Salon Manicure polishes. And please notice how long nails I managed to grow. Time to cut them a bit as it getting harder and harder to type posts :p.
On photos: 2 coats + base coat






Lubicie granatowe lakiery?
Do You like navy blue polishes?

9 komentarzy:

  1. wow piękny i jak błyszczy, ech nie mów, znaczy nie pisz mi o ciastku, bo aż mnie skręca, jestem uzależniona od słodyczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci nie napisze jakie pyszne wczoraj zrobiłam... kruche... maślane... malutkie tak na raz do buziaka >:)

      Usuń
  2. ładny kolor, ostatnio o odżywkach właśnie z Sally Hansen czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda na Twoich pazurach :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor - jestem jak najbardziej na TAK

    OdpowiedzUsuń
  5. Od czasu do czasu lubię granatowe odcienie a zwłaszcza jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne paznokcie, lubię kolor granatowy na paznokciach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sama sie sobie dziwie, ale podoba mi sie ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie bardzo do granatów przekonana jestem :)
    Ale lakier urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń