Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.11.2012

PODSUMOWANIE: Akcja - październik miesiącem maseczek

Moja buzia dzielnie się spisała :) Przetestowałyśmy razem 3 nowe maseczki. 
Jestem teraz znowu piękna i młoda :p
TU link do posta rozpoczynającego akcje na moim blogu.

My face did a good job. We tested 3 new face masks. 
Now I am young and pretty again :p
HERE is a link to the post that starts the Action on my blog.

A oto wszystkie maseczki, biorące udział w akcji. Teraz pozostaje mi ich kończenie. Kliknijcie na maseczkę, aby przejść do pełnej recenzji.
And there are all the face masks that participated. Now I will just have to use them up. Click on the mask to see a full review.


Ulubioną z tych czterech jest numer 3. 
Najgorsza? W sumie żadna nie jest zła. Żadna nie zrobiła mi krzywdy, nie podrażniła, nie uczuliła. Ale maseczki z Yves Rocher nie kupie, bo jak dla mnie to za mało robi.

My favourite one is number 3.
The worst? None of them is actually bad. They didn't harm or irritate my skin. But I will not buy the Yves Rocher one again. To me it just doesn't do enough.

Jak Wam idzie używanie maseczek?
How are You doing using face masks?

9 komentarzy:

  1. A własnie miałam sobie kupić maseczkę z Y R... Mówisz,że za mało robi? Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ona jest delikatna... ja lubię takie mocno oczyszczające, mocne peelingi bo wtedy czuje ze rzeczywiście oczyszczają.

      Usuń
  2. Obserwuję:) Aby już Cię nie zgubić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś lepsza ode mnie - ja przyłączyłam się do akcji w połowie miesiąca i zrobiłam tylko 2 recenzje ;) Z 3 maseczką się nie wyrobiłam, ale w piątek zrobię sobie maseczkowy wieczór i też będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się intensywnie maskowałam ;)
      Normanie używam 2x w tygodniu.

      Usuń
  4. Ja nie brałam udziału w tej akcji, bo nie używam maseczek ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie idzie z tym średnio , ciągle brakuję mi czasu na maseczki : D

    OdpowiedzUsuń