Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.11.2012

Ostatni listopadowy haul. Last November haul.

Ostatni haul w tym miesiącu to same podstawowe rzeczy. 
W supermarkecie niedaleko nas była akurat promocja na produkty Syoss - 60% to wzięliśmy zestaw. Z poprzedniej odżywki byliśmy zadowoleni [KLIK] (tak, luby tez używa), wiec tym razem szampon z tej samej linii + inna odzywka. 
Po pierwszych testach bardziej lubię odżywkę, niż szampon. Musze jeszcze trochę poużywać i na pewno napisze coś więcej. 
No i kolejny balsam do ust, bo tych nigdy za wiele :)


The last haul this month and only basic stuff.
In the supermarket near us was a cool promotion for all Syoss products - 60% off, so we took a set. I was happy with the previous conditioner we had [CLICK] (yes, my second half uses conditioners too), so this time we chose a shampoo from the same line + different conditioner. 
After first test I can say that I like the conditioner more than the shampoo. I will write more about those products after I use it a bit longer.
And another lip balm - never enough of those :)


Z Avonu zamówiłam kilka drobiazgów. Niestety zdjęcia nie mogłam zrobić, bo odbiorę wszystko dopiero w marcu jak zawitam do PL :(
(chyba, ze ktoś się zlituje i mi przyśle :p)

And a few things from Avon. Unfortunately i couldn't take photos of those things, as I will pick it up only in March when I go to PL :(
(unless someone will have mercy and will send it over :p)

6 komentarzy:

  1. Żadnego z tych produktów jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier vintage mam, jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zestaw Syoss, jednak nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam zadowolona z odzywki i z tej tez na razie jestem. Zobaczymy jak będzie dalej.

      Usuń