Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.11.2012

Nowa zabawka i szybki kok. New toy and a fast bun (tutorial)


Znacie takie ustrojstwo do koka? Na pewno znacie przynajmniej z widzenia. Kopiłam to coś jakiś czas temu przy okazji innych zakupów na Allegro. Nie kosztowało dużo, a ciekawa byłam jak to działa. Chciałbym tez coś  co będzie mi trzymało włosy związane cały dzień.
No i działa dobrze. Kok jest prosty, elegancji... trochę jak te hiszpańskie  brakuje tylko dużego kwiatka z boku. Oczywiście można go upiąć wyżej  i trochę mniej starannie... jak kto lubi.
Co najważniejsze, to ze nie ciągnie i nie plącze włosów i trzyma się cały dzień.

Do you know this thingie? I am sure You do or at least you've seen it. I got it some time ago adding to my shopping basked on Allegro (like ebay). It didn't cost much and I was curious how  it works. And I wanted  something that will hold my hair all day.
Well, it works very well. The bus is simple, elegant... little like those Spanish ones, just a big flower is missing. 
Of course you can make it higher and messier... whatever rocks your boat.
What is most important it doesn't pull the hair and doesn't make a mess out of them. Also it hold all day long.



Może nie wszyscy wiedza jak tego użyć, wiec pokazuje:)
Maybe not everyone know how to use it, so I decides to show it :)

1. Włosy rozczesać (tak... to moje rozczesane włosy, choć często tego nie robię na sucho bo robią się puchate), związać gumka na wysokości, na której chcemy mieć koka, przeciągnąć włosy przez środek spinki.

Brush your hair (yea... that's my rushed hair, though I don't do it often cause they get to fluffy), tight them with a hair tie on the height that we wanna have our bun, pull the hair though the bun clip.



2. Przeciągnąć spinkę wzdłuż włosów jak najdalej się da. Moje włosy są cieniowane, wiec zaczynają wypadać, dlatego zaczynam zawijanie wcześniej.
Nawijać włosy na spinkę w gore aż do samego końca...

Slide along the hair as far as you can. My hair have layers so they start to fall out fast, that's why I start to roll them sooner. Start wrapping the hair around the clip until the end...


Widać odrosty proszące się o farbowanie.
You can see the roots begging for some fresh colour.

3. ... i zapiać końce. Zlaczyc brzegi i spiąć wsuwka. Koniec :)

... and link the hooks, join the ends of the hair together and support with a bobby pin. Done :)




Jak Wam się podoba? Mam jeszcze inne cudo do koka typu messy bun. Chcecie zobaczyć?
How do You like it? I have one more tool to make a messy bun this time. Wanna see it?

15 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, ze to znany gadżet..

      Usuń
  2. o kurczę świetny gadżet do włosów, piękny efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie widziałam :D ale dobrze wiedzieć :D z tym, że mam i tak za krótkie włosy do takich kombinacji :)

    Pozdrawiam,
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze mogłam coś nowego pokazać :)

      Usuń
  4. Ja tez takie coś chce!!!! Pokaż co tam jeszcze masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pokaże :) Tylko zrobię porządek z odrostami.

      Usuń
  5. ale cudne! ja nie mam na co tego założyć, bo "rosnę" :/ chyba w siłę cholera jasna..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czegoś trzeba zacząć :) Parę lat temu tez nie miałam na co zakładać ;)

      Usuń
  6. Fajne to! Ja próbowałam z wypełniaczem, ale mam cieniowane włosy a do tego gęste i grube i niefajnie to wyglądało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam wypełniacz, ale jakieś takie wielkie same były, to nie brałam.

      Usuń
  7. Widziałam to ,ale nie wiedziałam jak się używa. Wygada prosto, może sobie tez kupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na allegro za kilka zł.

      Usuń
  8. Genialne, z chęcią bym to wypróbowała - czas poszukać na allegro :) te Twoje linki nie raz już ratowały mi skórę - ja podrzucam by się odwdzięczyć darmowy program PIT - na pewno się rozliczasz, może się przydać :) Ola!

    OdpowiedzUsuń