Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.11.2012

Mały haul z Lidla. Little Lidl haul.

Pojechałam wczoraj do Lidla, bo miały być takie wielkie formy na 12 muffinek. Oczywiście foremek już nie było  bo czemu miałyby na mnie czekać. Udało mi się za to zgarnąć ostatnią książkę z przepisami (hura!) i przy okazji wzięłam zmywacz do paznokci i żel pod prysznic (o żelach Cien będzie osobny post). 

I went to Lidl yesterday cause they were supposed to have big forms for 12 muffins. Of course I didn't get any, cause they didn't wait for me. But I got the last book with recipes (hooray!) and since I was there I got a nail polish remover and a shower gel (there will be a separate post about them).

Książka/Book €2.99
Zmywacz do paznokci/Nail polish remover €1.69
Żel pod prysznic/Shower gel 0.99


Tak sobie myślę  czy nie można by tej buteleczki po zmywaczu wymyć i przelewać do niej tonik do twarzy. Bardzo wygodny ten dozownik. Chyba, że znacie jakieś toniki z taki cudem? 
Mam tylko nadzieje, ze sam zmywacz nie jest najgorszy.

I am thinking now if it would be OK to clean the bottle after the remover is gone and keep face toner there. That little pump is very handy. Unless you know any face products with this thingie.
I just hope that the remover isn't the worst.

Patrzcie jakie cudne zdjęcia są w tej książce .. dodatkowo twarda oprawa, kredowy papier...
Ja nie wiem komu się opłaca drukować takie wydania i sprzedawać za grosze.

Look how gorgeous photos there are in the book... and the book has a hard cover and thick paper. I don't know how is it possible to print sucha great books and sell them so cheap.

A te już sobie stygną :) Muffiny dyniowe z ananasem... z moimi małymi zmianami w przepisie.
And those are already cooking down :) Pumpkin muffins with pineapple... with my little changes to the recipe.

To mi wyszedł długi post o niczym :p
And so I got a long post about nothing :p

6 komentarzy:

  1. a ja tak czytam i myślę, że przecież nie było takiej promo teraz ;))) dozownik świetny, ciekawe czy jest w PL, czekam na jego opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dozownik jest super, bo już próbowałam. Zmywacza jeszcze nie miałam okazji.
      Czasami promocje z Lidla się pokrywają, bo specjalnie sprawdzałam. Może akurat teraz w PL jest inna a nam dali foremki do pieczenia.

      Usuń
  2. Po wymyciu butelki od zmywacza, wywietrzeniu jej przez 24 h nadal śmierdziała, więc wątpię czy tonik fajni by się zachowywał w takiej butelce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. książka fajna, a na zmywacza kiedyś chorowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, taką książkę to i ja bym zgarnęła :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ze zmywacza byłam zadowolona, jednak wiele dziewczyn narzekało na zapaszek i psującą się pompkę.. Dopiero zaczynam blogowanie, ale może Cię zainteresuję? :)

    OdpowiedzUsuń