Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.11.2012

Manicure na halloween po terminie. Halloween manicure out of date.


Miał się pokazać jeszcze wczoraj, ale się nie pokazał. Jest za to dzisiaj , bo inaczej musiałby czekać rok. 
Wykorzystałam to, żmiałam już pomarańczowy lakier na paznokciach - Avon Art Orange, oraz to, że od dawna chciałam spróbować techniki z folią spożywczą czyli Saran/Plastic/Cling Wrap Marble. Użyłam wiec czarnego lakieru, a na serdeczne paluchy przykleiłam kilka pajączków. Wszystko utrwalone top coatem. 
Mnie się podoba i czuję, ze będę kombinowała z innymi kolorami.



It was supposed to show up yesterday, but it didn't  It will be today, otherwise it would have to wait another year. I took advantage of the fact, that I already have orange nail polish on - Avon Art Orange, and that I wanted to try the Saran/Plastic/Cling Wrap Marble technique for a while. So I took my black polish and on my ring finger stuck some spiders. Sealed everything with a top coat and voila.
I really like the effect and I am sure I will try it with different colours.






7 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda połączenie tej pomarańczy z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się podoba :) Az nie chce go zmywać...

      Usuń
  2. przepiękna propozycja na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wyszło. Jak to się robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malujesz na jeden kolor (pomarańczowy), czekasz aż wyschnie. Następnie malujesz drugim kolorem(czarny) i gdy są jeszcze mokre paznokcie przykładasz lekko kulkę pogniecionej folii spożywczej - tej rozciągliwej. Do niej przykleja się czarny lakier i powstają wzorki :)

      Usuń