Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.11.2012

Joanna - odżywka wzmacniająca do włosów cienkich. Joanna - conditioner for thin hair

Staram się jak mogę przerzucić na ziołowe i bardziej naturalne produkty do pielęgnacji włosów. No ale nic mi nie odpowiada. Szampony najczęściej wywołują łupież, a odżywki nie wygładzają wystarczająco i mam problem z rozczesaniem kudłów. Chyba nie dla mnie takie produkty :( Pozostanę przy drogeryjnych odżywkach. 
Z Joanna było tak samo. Chciałam... naprawdę chciałam ja polubić, no ale nie mogę...

I was trying hard to change my hair care to more naturals and herbal. But simply nothing suits me. shampoos most of the time give me dandruff and conditioners are not smoothening enough and I have problem brushing my hair. I guess they are not for me :( I am gonna stay with drugstore conditioners.
With Joanna was the same story. I tried... really tried to like it, but I can't



Joanna - Z Apteczki Babuni odżywka wzmacniająca do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania.

Opakowanie to prosta butelka z nieprześwitującego plastiku. Nakrętka wygodna, chociaz nie postoi na głowie ;)
Zapach przypomina mi balsamy do włosów jakie używałam z 15 lat temu. Niezbyt ładny, ale nie przeszkadza.  
Konsystencja zdecydowanie za rzadka. Przecieka przez palce, ciężko ją nałożyć na włosy  bo ucieka. Nie da eis rozsmarować, przez co trzeba nałożyć jeszcze więcej. To sprawia, ze odżywka jest mało wydajna.
Działanie: nie zauważyłam niczego, co obiecuje producent. Butla ma się ku końcowi, a włosy jak wypadały  tak wypadają. Wiem, że to przejdzie z nadejściem wiosny, ale mimo wszystko mogłoby być ich w wannie mniej. Nawilżenie bardzo słabe, choć przy spłukiwaniu wydaje się być ok. Po wyschnięciu włosy się plączą, ciężko rozczesują, są bardziej zmierzwione. Brakuje mi tu jakiegokolwiek wygładzenia. Dobrze, że nie przetłuszcza włosów i nie są po niej oklapnięte.
Ani trochę mi nie podpasowała. Ponownie nie kupie.




Joanna - strengthening hair conditioner for thin, delicate, prone to loss hair.

The packaging is a simple bottle made of white plastic. The cap works ok, but it will not stand on its head ;)
The fragrance reminds me hair balms I was using about 15 years ago. Not the best, but doesn't bother me.
Consistency is definitely too liquid. It runs through the fingers, it is hard to apply on hair, cause it runs away. It is hard to spread, so I have to put even more on different parts of my hair. That makes it very inefficient.
Result: I didn't notice anything that the producer promises. The bottle is almost over and my hair are falling as the were before I started it. I know it will go away with springtime but it would be nice to see less hair in the bathtub. Very poor moisture effect, though while rinsing it seems to be ok. After my hair are dry they tangled are hard to blush and more matted. It is missing any kind of smoothing effect. At least it doesn't make the hair more greasy and flat.
It really didn't suit me at all. Will not buy it again.

skład/ingredients:

Polećcie mi jakaś dobrą odżywkę ziołową, która będzie wygładzała włosy.
Can You recommend me some good herbal conditioner that will smooth my hair?

3 komentarze:

  1. ja bardzo polubilam szampony i odzywki z naturii ale ta seria tez mnie kusila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuje zatem Naturie...

      Usuń