Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.11.2012

Golden Rose Paris 223

To był mój pierwszy szary lakier. Szukałam jasnej szarości, a że nie mogłam się doszukaćwzięłam taki jaki był  Kolor jest ładny - ciemny z bardzo delikatnym shimmerem. Zawiodłam się troszkę na jakości. Lakier potrzebuje minimum 3 warstw do pełnego krycia. Dopiero na zdjęciach zauważyłam, ze nadal są prześwity. Pędzelek też nie jest najwygodniejszy - bardzo krotki i jeśli zużyłyśmy już trochę lakieru, ciężko jest nabrać odpowiednią jego ilość by pomalować paznokcia.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza


This was my first grey polish. I was looking for a light grey, but since I couldn't find one, I got the one they had. The colour is pretty - dark grey with very delicate shimmer. I got disappointed a bit with its quality though. It need at least 3 coats for a full coverage. I noticed some see through patches on photos though. The brush is not the best either - very short and if we used up some of the polish already it is hard to get enough product to paint a nail.
On photos: 3 coats + base coat




7 komentarzy:

  1. ja z tej serii mam taką toksyczną zieleń z drobinkami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za szarościami, ale ta ma w sobie to coś, świetny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. KOlorek przepiekny <3 szkoda ze tyle warstw trzeba:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień, mam podobny tylko z serii z proteinami :)

    OdpowiedzUsuń