Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.11.2012

Garnier Ultra Suave - Odżywka do włosów z mleczkiem roślinnym. Hair conditioner with vegetable milk.

Na zakończenie weekendu odżywka do włosów, która bardzo mi przypomina działaniem i konsystencją osławioną i wycofaną odżywkę Isany z olejkiem z Babassu. Nie mam tylko pewności  czy można ja dostać w PL. Nie mogłam się doszukać informacji o niej. 
Niech Was nie zmyli nazwa Ultra Suave - to to samo co Ultra Doux. 

For the end of the weekend I have a hair conditioner for you that reminds me famous and unavailable Isana conditioner with Babassu oil. Don't be mislead with the Ultra Suave name - it's the same as Ultra Doux.


Garnier Ultra Doux odżywka do włosów z nawilżającym mleczkiem roślinnym.

Butelka wygląda bardzo przyjemnie w tej kolorystyce. Łatwo się otwiera, jest lekko prześwitująca, dzięki czemu widać ile zostało produktu. Pojemność 200 ml.
Zapach delikatny, mleczny, kremowy i jakby migdałowy. Bardzo przyjemny. Nie utrzymuje się długo na włosach. Właściwie po wyschnięciu wcale go nie czuję.
Konsystencja lekka. Zbyt lekka jak dla mnie, bo ciężko mi ja nałożyć na cala długość włosów. Przez to jest też średnio wydajna. Szybko zużyliśmy butelkę razem z B. Na włosach jest słabo wyczuwalna, nie oblepia ich. Dobrze się spłukuje zostawiając włosy gładkie.
Działanie: Nawilża i wygładza włosy. Nie powoduje ich szybszego przetłuszczania ani oklapnięcia. Radzi sobie z wygładzeniem włosów po szamponach ziołowych. Ale dla mnie jest za słaba. Moje włosy lubią być trochę bardziej dociążone.
Nie kupie ponownie - nie jest zła, ale potrzebuję czegoś intensywniejszego.




Garnier Ultra Doux hair conditioner with moisturizing vegetable milk.

The bottle looks really nice with those colours. It open easily and is slightly see though so we can see how much product we have left. Capacity 200 ml
The fragrance is very delicate, milky, creamy and kinda almondy. Very nice. But it doesn't stay long on the hair. actually after the hair are dry you can fell it at all.
Consistency is very light. Too light for me, because it is hard to apply on the whole length of my hair. That's why it is a bit inefficient. We went though the whole bottle with B. really fast. It is not much noticeable on the hair, rinses easily leaving the hair smooth.
Result: It moisture and soothes the hair. The hair doesn't get greasy or flat faster. does the job even after herbal shampoos. But for me it's too light. My hair need something heavier.
Will not buy again - I need more intensive conditioners.

Skład/Ingredients:

I dla ciekawskich wszystkie rodzaje Ultra Doux dostępnych u mnie w Portugalii.
And for nosy ones all Ultra Dux types available here in Portugal.



Musze spróbować rumianek, olej agranowy, wanilie i brzoskwinke da dzieci :p
Need to try camomile, argan oil, vanila and peach for kids :p

4 komentarze:

  1. Nie wiem czemu, ale ciągle myślałam, że jesteś z UK :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie jesteś?:D
    W Polsce chyba nie jest dostępna, ja się z nią nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to w PL jest dużo większy wybór kosmetyków i są dużo tańsze.

      Usuń