Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.11.2012

Garnier Czysta Skóra żel głęboko oczyszczający. Garnier Pure deep pore wash.

Naczytałam się wiele niepochlebnych opinii na temat tego żelu. A ja go lubię :p I lubię inne myjadła do twarzy od Garniera, a miałam chyba 4 rożne. Z każdego byłam zadowolona mniej lub bardziej, ale w sumie każdy kupiłabym ponownie. Chcecie szczegóły? 

I read so many nagetive opnions about this gel. And I like it :p I also like other face wash products from Garnier and I probably had 4 diferent ones already. I was satisfied with all of them... more or less, but I would buy them again. Want some details?



Garnier Czysta Skóra zel głęboko oczyszczający

Opakowanie: nieprzezroczysta tuba z wygodnym zamknięciem. Otwór jest jednak trochę zbyt duży, przez co wylewa się na raz zbyt dużo produktu. Pojemność 150 ml.
Zapach: chemiczny trochę morski. Mnie nie przeszkadza. Nie jest na tyle mocny abym zwracała na niego uwagę podczas mycia.
Konsystencja: tu się trochę nie popisali, bo jest bardzo zadka. W połączeniu z dużym otworem to trochę za dużo jak na jeden produkt. Za każdym razem wylewa mi się go za dużo, przez co staje się bardzo niewydajny. W rzadkim żelu znajduje się cala masa drobinek ściernych. Przyjemnie czuć je na twarzy jak masują i peelingują.
Działanie: Oczyszczonych porów nie zauważyłam. Ale usuwa wszelkie zabrudzenia, makijaż (nie z oczu), sebum. Buzia jest czysta i przyjemna. Mnie nie podrażnił i nie wysuszył, chociaż wiem że to potrafi. Po samym myciu można odczuć delikatne ściągnięcie. Tonik i krem sobie z tym radzi. 
Ogólnie jestem z niego zadowolona, bo dobrze oczyszcza i lubię te peelingujące drobinki. Denerwuje mnie tylko konsystencja.
Kupiłabym ponownie, chociaz dużo bardziej wole wersję 3w1. 



Garnier Pure deep pore wash.

Packaging: It is an opaque tube with a comfortable cap. The whole is a bit too big though and because of that too much product is pouring out. Capacity 150 ml.
Fragrance: chemical and a little fresh. It doesn't bother me. It is not strong enough for me to pay attention to it while I wash my face.
Consistency: here they didn't do a good job, it is so runny. Combining that with a big hole - a bit too much as for one product. Every time I get too much gel on my hands and it makes it very inefficient. In that runny gel we have a lot of exfoliating beads. You can feel them on the face as they massaging the skin.
Result: I dodnt notice any sxtra clean pores. But it removes all the dirt, make up (not from the eyes), sebum. My face is nice and clean. It didnt irritate me or dry my skin, but I know it can do that. You can fell a little tensed, but a tonber and cream can fix it easily.
Genealy I am happy with it, because it cleanses really well. I also like the micro beeds. But I have the consistency.
I would buy it again, but i like the 3in1 version much more.

Skład: Aqua, Coco-Betaine, butylene glycol, polyethylene, sodium laureth sulfate, sodium chloride, disodium cocoamphodiacetate, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, benzophenone-4, benzyl salicylate, camphor, capryloyl salicylid acid, CI 42090/blue 1, CI 42090/blue 1 lake, eucalyptus globulus leaf extract, limomene, linalool, PEG-60 hydrogenated castor oil, polyquaernium-47, propylene glycol, salicylic acid, sodium benzoate, sodium hydroxide, solum diatomeae/diatomaceous earth, tetrasodium edta, zinc gluconate, parfum, 

2 komentarze:

  1. Kiedyś go używałam, ale niestety ja należę do tych osób, którym wysusza skórę :/ Ogólnie pamiętam, że bardzo fajnie oczyszczał, po użyciu jest takie przyjemne odczucie odświeżenia. Jednak nie mogę stosować go przez dłuższy czas, ponieważ zaczyna bardziej szkodzić niż pomagać :/
    U mnie na blogu recenzja wersji fruit energy, która uważam za dużo lepszą, pod względem tego, że nie wysusza tak skóry, ale z drugiej strony chyba nie oczyszcza tak dobrze jak ta wersja niebieska ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wersje fruity tez mam ochotę przetestować, ale wersje w tubce z peelingiem.
      To czy wysuszy czy nie na pewno zależy od cery. Widać mi nie szkodzi :)

      Usuń