Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.11.2012

Dove Intimo - Plyn do higieny intymenj. Intimate hygiene wash.

Kupiłam ten płyn przypadkiem. Z racji niewielkiego wyboru w markecie padło na Dove. I wiem, żbędzie u mnie gościł częściej.

I bought thi wash kinda by accident. Since there was no big choice in a market I took this one and I know I will get it again.



Dove Intimo Płyn do higieny intymnej.

Opakowanie to ładna butelka z nieprześwitującego plastiku. Pompka bardzo wygodna, w dodatku można ja zablokować przekręcając lekko i zapakować do torby na wyjazd. Jedno naciśniecie dozuje odpowiednia ilość płynu. Pojemność 250 ml.
Zapach delikatny, ale wyczuwalny. Jakby kremowo kwiatowy. 
Konsystencja żelowa, średnio gęsta o lekko perłowa. Przyjemnie się pieni. Jest mega wydajny - nawet nie pamiętam kiedy go kupiłam. Używałam go minimum pól roku.
Działanie: Mi bardzo przypasował ten płyn. Jest delikatny ale skuteczny. Daje uczucie świeżości i czystości. Nie podrażnia, nie wysusza. Przebił mojego dotychczasowego ulubieńca.
Na pewno kupie ponownie. Ciekawa jestem drugiej wersji.



Dove Itimo Intimate hygiene wash.

The packaging is a nice bottle made of white plastic. The pomp is very comfortable and it can be blocked by twisting and its ready for traveling. One push gives enough product for one use. Capacity 250 ml.
The fragrance is gentle. I think it's slightly flowery, creamy.
Gel consistency is medium thick, slightly pearly. It foams well. And its super efficient - I don't even remember when I bought it. I use it at least 6 months.
Results: I really like this wash. It is gentle but effective. It leaves a fresh feeling. Doesn't irritate or dry. It kicked butt of my other favourite.
Will definitely but it again. I am curious of the other version.

Niestety nie posiadam składu - pudełko wyrzuciłam zaraz po zakupie.
Unfortunately I don't have ingredients - I threw away the box after I bough it.

3 komentarze:

  1. patrzyłam na niego w sklepie,i nie wiem czemu nie wzięłam-mimo że kocham bardzo kosmetyki Dove :) jak się skończy obecny to się skuszę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedzialam, ze dove ma takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem wierna rossmannowej facelle. mam juz 2 opakowanie i jestem bardzo zadowolona :)

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń