Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.11.2012

Czerwony lakier Basic, wersja 2. Red Basic polish, version 2.

Jak już się nacieszyłam piękną czerwienią na paznokciach z wczorajszego posta, zachciało mi się ją trochę... udekorowaćŚwięta idą przecież. 
Użyłam zatem srebrnej taśmy, a na paznokciu serdecznym dodałam małą kokardkę. Całość pokryłam dwoma warstwami top coatu. I na tym bym pewnie zaprzestała, aż do zmycia lakieru, ale na drugi dzień pasek zaczął się odklejać. I nie pomogło dodatkowe podklejanie i kolejna warstwa topa :(
Zatem jutro będzie trzecia odsłona tego lakieru. Zostańcie przy odbiornikach :)



When I looked enough on my pretty red nail I showed you yesterday, I wanted to... decorate it a bit. Christmas are coming after all.
So I used some of my silver tape, on a ring finger I added a little white ribbon and sealed everything with 2 layers of top coat. I normally I would stop here until I remove the whole manicure, but on the second day the tape started to peel off. And neither extra sticking nor another layer of top coat helped :(
So tomorrow I'll show another manicure with this polish. Stay tuned :)





Jak Wam się podoba?
How do You like it?

6 komentarzy: