Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.11.2012

Czerwono-czarny pękający french. Black and red crackle french.

Oto i ostatnia odsłona czerwieni Basic. Więcej Was męczyć nie będę ;)
Gdy już mi zeszły srebrne paski, postanowiłam zrobić użytek z mojego pękacza. Leży biedak i się kurzy.
Podoba mi się to jak pęka, chociaz długo do pękających lakierów nie byłam przekonana. Szał na nie minął, a ja zaczynam używać. Normalka :p


And so here is the last episode with Basic red polish. I will not bother You more ;)
When the silver stripes came off I decided to use my cracking polish. Poor thing sits forgotten in a dawdler.
I like the way it cracks, even though for s along time I wasn't convinced to this type of polishes. Now all the crackle madness is gone and I am starting to use it. Typical.



Bez top coatu wygląda całkowicie matowo.
Without top coat it is completely matte.




TU czerwień z kokardkami,
a TU bez dodatków.

HERE is the red polish with ribbons
and HERE on its own.

4 komentarze:

  1. Haha, to tak samo jak kiedyś były modne lakiery matowe, moda przeszła, a ja dopiero zaczynam używać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne aby nam się podobało :)

      Usuń
  2. pięknie :)
    właśnie mi uzmysłowiłaś, że potrzebuję pękacza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo że pękacze podobno już niemodne,ja je również lubię :) podoba mi się sposób w jaki pomalowałaś paznokcie,ale wolałabym jaśniejszą czerwień,bo tak to troszkę słabo pękacz się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń