Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.11.2012

Avon Smoky Plumes + Colour Alike mat top coat

Pokazywałam Wam już ten lakier z Avonu [KLIK], ale tym razem pokombinowałam z matowym topem Colour Alike. Efekt jest super, ale bardzo krótkotrwały. Na drugi dzień te granice miedzy matem błyszczącym lakierem są już mniej wyraźne. 
Przy okazji nie wiem co mi się stało z tym topem. Czasem matowi jak należy, a czasami ledwo widać różnice. I nie jest to wina rożnych lakierów, bo nawet w tym manicure na lewej ręce wyszło ładnie, a na prawej ledwo co go widać. 


I have shown You already this Avon polish [CLICK], but this time I added a little of my Colour Alike mate top coat. The effect is very cool, but for a very short time. On the second day the borders between matte ad shiny polish were much less visible.
And I dunno what is happening with my mate top coat. Sometimes it gives a great mate finish and sometimes it's barely there. It is not a colour polish fault, because even in this manicure my felt hand looks good and on my right hand it is not so sharp.




12 komentarzy:

  1. pięknie :) ale bardziej podobają mi się błyszczące kropki na matowym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie! tak jak koleżance powyżej,podoba mi się bardziej matowy paznokieć plus błyszczące kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam groszki i kropki na pazurkach :-)
    Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to kwestia warstwy tego matowego? jak jest większa to lepiej matuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy maluje się błyszczące kropki, to wygląda jak krople wody ♥♥
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń