Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.11.2012

Avon Perfectly Flesh - wersja bling bling.

Musiałam coś z nim zrobić,  bo sam wydawał mi się trochę nudny (klik). Wykorzystałam do tego moje nowe nabytki - srebrne hologramy. Nakleiłam je na palec serdeczny a następnie pomalowałam wszystko brokatowym lakierem. Prawie jak kula dyskotekowa ;)


I had to do something with it, cause on it's own it seemed a bit boring (click).  I used my new silver holograms. I stuck them on my ring finger and added a layer of glitter polish on all my nails. Almost like a disco ball ;)




4 komentarze:

  1. Istna dyskoteka na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super podziwiam, mi by się chyba nie chciało tak naklejać ja z tych niecierpliwych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekt :)
    wyrózniłam Cię, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten nudziak z avonu!

    OdpowiedzUsuń