Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.11.2012

Avon Midnight Green

Ten lakier kojarzy mi się ze Świętami. Z żywa choinka pełną świecących błyskotek. Kolor jest intensywny, ciemny, ciężki i taki ładny. To nie szmaragdowa zieleń  ale taka... leśna. Szkoda, żtrafił mi się jakiś felerny egzemplarz i włoski z pędzelka stercza na prawo i lewo. Ale jest i dobra niespodzianka - lakier kryje przy jednej warstwie! Dwie na pewno dodadzą mu głębi, ale na zdjęciach jest jedna, bez top coatu, wiec same widzicie, ze dwóch nie potrzeba (chyba, ze są 2 cienkie). Przy jednej warstwie schnie bardzo szybko.
Na zdjęciach: 1 warstwa + baza



This polish reminds me Christmas. A real Christmas tree full of shiny stuff. The colour is intensive, dark, heavy and so pretty. It is not emerald shade, it is like... forest  Pity my brush has a defect - the hair are sticking out in different directions. But it has a good surprise as well - it gives a full coverage with one coat! I think two would make it deeper, but on photos I have only one coat, no top coat, so You can see yourself that there is no need for two (unless they are very think). With that one coat it dries really fast.
On photos: 1 coat + base coat




w słońcu/in the sunlight


Czyż nie wygląda świątecznie?
Doesn't it look festive?



15 komentarzy:

  1. pomimo tego, że nie lubię zieleni, ta wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten lakier i rzeczywiście dobrze kryje i szybko wysycha. Do tego jeszcze mimo tych drobinek nie ma większych problemów ze zmywaniem ;). Też mi się kojarzy ze świętami, dlatego właśnie go kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, szczerze to mam taki albo podobny do tego, też avonu :) inny znowuś lakier avonowski mi wyschnął, a jeszcze pół roku nie miał..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś była taka ciemna zieleń... olive green chyba. Nie mam go, ale na zdjęciach ładnie wygląda.

      Usuń
  4. Zielenie jakoś nie są stworzone dla moich dłoni, ale ta wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, głęboki kolor :)
    a jak ze zmywaniem i trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zmywaniem nie było problemow :) jak normalny lakier.
      Z trwałością nie wiem, bo porobiłam na nim trochę eksperymentów twórczych :p i na drugi dzień zmylam.

      Usuń
  6. Ładny jest! Avon ma fajne kolorki w ofercie widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze powiedzieć, ze coraz lepsze lakiery maja... i kolorystycznie i jakościowo.
      I co rusz jakieś nowe wprowadzają (znowu mnie kusza 3 kolory)

      Usuń
  7. Hey zostałaś u mnie oTagowana .. Zajrzyj http://zmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie, świąteczny bardzo:) zupełnie jak mój Safari 266

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny jest, mimo, że zieleni nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taką zieleń :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. niedługo będzie w moich łapkach, bo kończy mi się turquoise :)

    OdpowiedzUsuń