Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.11.2012

Avon - Maseczka miodem i mlekiem płynąca. Honey and milk face mask.

Moja mieszana cera zazwyczaj nie potrzebuje dodatkowego nawilżenia w postaci maseczek. Latem przetłuszcza się i świeci niemiłosiernie. Jesień i zimna bardziej jej odpowiada i wygląda zadowalająco. Ale wraz z nadejściem chodnego powietrza lubię ją trochę porozpieszczać i ta maseczka świetnie do tego się nadaje. Ogólnie na maseczki Avonu nie narzekam - pasują mojej cerze, wiem czego się po nich spodziewać i mam swoich ulubieńców. Być może ta tez trafi na listę do ponownego kupienia. 

My combined skin usually doesnt need sxtra moisturizing in face masks. durind the hot summer its greasy and very shiny. Winter and Autums is definitely better for her and then it starts looking satysfying. But when it gets colder I like to spoil it a bit and this mask is great for it. I generaly like Avon face masks, my face likes them too. I know what to expect and I have my favourites. Maybe this one will end up on the buing list again.


Avon Naturals Odżywcza maseczka maseczka do twarzy Miód i Mleko.

Opakowane to wygodna, miękka tuba. Szkoda że jest zakręcana. Pojemność 75 ml.
Zapach cudny, jak budyń :) mnie się podoba i umila czas gdy trzymamy ja na twarzy.
Konsystencja lekka, jogurtowa. Łatwo wyciska się ją z tubki i łatwo rozprowadza. Nie potrzeba jej dużo, aby pokryć twarz, jest wiec dosyć wydajna.
Działanie: jak już wspomniałam, używam jej głownie po peelingu, lub intensywnie oczyszczającej maseczce (np tej z glinka z Clearskin). Producent zaleca trzymać ją na buzi 10 min, po czym spłukać. Przyznam, że czasami trzymam ja znacznie dłużej, nawet do 30 min. Część maseczki się wchłania, resztę należy zmyć woda. Twarz jest miękka, nawilżona i elastyczna. Bardzo mi się podoba efekt i jestem z niej zadowolona.
Prawdopodobnie kupie ponownie jak ta się skończy.



Avon Naturals Nourishing milk and honey Face Mask

The packaging is a comfortable, soft tube. Pity it is with a cap. Capacity 75 ml.
Fragrance reminds me custard :) I like it and it makes pleasant keeping the mask on face.
Consistency is light like a yogurt  It is easy to squeeze out from the tube and easy to spread. You don't need much to cover the face which makes the mask quite efficient.
Result: as I mentioned I use it mostly after face scrub, or some other intensive cleaning mask (for example the Clearskin one). The producer advises to keep in for 10 min and then rinse. Have to say that sometimes I keep it on even up to 30 min. Some part of the mask absorbs, the rest we have to wash off worth water. The face is smooth, moisture and elastic. I really like the effect and I am satisfied with it. 
I will probably buy it again after this one ends.




Skład/Ingredients: Aqua, Propylene Glycol, Stearic Acid, Hydrogenated Soybean Oil, Isopropyl Isostearate, Triethanolamine, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Carbomer, Sesamum Indicum Oil, Parfum, Choleth-24, Ceteth-24,  Thiodipropionic Acid, Mel, Hydroxylated Milk Protein, Glicerin, Alcohol Denat., CI 19140, I 14700, CI 60730. <1016901-003>

2 komentarze:

  1. najlepsiejszy dla mnie z tej serii był peeling miód i migdały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez go miałam. Daaawno dawno temu :)

      Usuń