Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.10.2012

Zużyte we wrześniu. Finished in September.

Kolejna torba pustych opakowań gotowa do pozbycia się. Bilans całkiem dobry. Znowu królują produkty do włosów, chociaż cześć z nich nie nadawała się na włosy ;)

Another bag of empties is ready to get rid of. The result is satisfying. Again lots of hair products, though some of them didn't finish on hair ;)



Twarz:
1. Avon Solutions Complete Balance pianka do mycia twarzy - fajny produkt, choć trochę niewydajny. Skończył się szybciej niż normalne żele. Dozownik tworzy przyjemną piankę, dobrze myje, nie podrażniamoże wysuszaćKupiłabym ponownie.
2. Avon Anew Aqua Youth lekki krem nawilżający na dzień SPF 15 - nie lubiłam go i ciesze się, żjuż się skończył. Nawilżał, ale się rolował i buzia była po nim dziwna. Więcej TU.
Ponownie nie kupię.
3. Avon Care regenerujący balsam do ust z masłem Shea - bardzo przyjemny balsam. Bezzapachowy, dobrze natłuszcza. Kupiłabym ponownie.

Face:
1. Avon Solutions Complete Balance Oil Free Foaming Cleanser - nice product, even though it is a bit inefficient  It finished faster than normal gels. The pump gives a nice foam, it washes well, doesn't irritate but can dry out the skin a bit. Would buy it again.

2. Avon Anew Aqua Youth moisturizing day lotion SPF 15 - I didn't like it and I am glad it finished. It did moisture, but was rolling on the face and was leaving it weird. More about it HERE. Will not buy it again

3. Avon Care repairing lip balm with Shea butter - very nice balm. Greases well the lips, fragrance-free. I would buy it again.


Ciało:
4. Palmolive Thermal Spa żel pod prysznic - dobry produkt. To już nasza kolejna butla i pewnie będą następne. Dobrze się pieni, pięknie pachnie, wygodna butelka (mimo, ze wielka 500 ml), nie wysusza skóry. 
Kupimy ponownie.

5. Avon Anew Clinical krem modelujący sylwetkę - zużyty jako balsam do ciała. Dobrze nawilżał i wygładzał skórę. Nie kupię ponownie. Więcej TU.

6. Rexona Pure antyperspirant - bardzo byłam z niego zadowolona. Wygodne opakowanie, dosyć gęsta konsystencja (takie wole), przepiękny  świeży zapach, który długo się utrzymywał. Nie ma u mnie minusów. Kupię ponownie.

7.Avon Planet Spa wygładzający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego - świetny mocny peeling. To moje kolejne opakowanie i już mam kolejne. Zapach specyficzny i nie każdemu pasuje - ja go lubię. Jak dla mnie bomba. Kupię ponownie.

Body:
4. Palmolive Thermal Spa shower gel - good product. This is out next bottle and I am sure there will be more. It foams well, smells nice, bottle is very comfortable (even though it's big 500ml), doesn't dry the skin. 
Would buy it again.

5. Avon Anew Clinical Body Contouring Treatment - I used it as body cream. It moisture well and was leaving the skin smooth. Will not buy it again. More about it HERE.

6. Rexona Pure anti-perspirant - I was very pleased with it. Comfortable packaging  quite thick consistency (i prefer those), lovely fresh long lasting fragrance. I cannot say anything bad about it. I will buy it again.

7. Avon Planet Spa Dead Sea minerals exfoliating body scrub - great strong peeling. This was another tube I had and already have another one. Has a specific fragrance that not everyone likes - I do. For me its cool. I will buy it again.


Włosy - odżywianie:
8. Avon Advance Techniques kuracja naprawcza 3D - używałam jej na noc na zmianę z olejami, rano zmywałam. Nie zauważyłam jakiejś mega regeneracji włosów. Po myciu na mokre włosy niewiele robiła, a włosy były sztywne. Nie kupię ponownie.

9. Gliss Kur ekspresowa odżywka regeneracyjna - już mam kolejne opakowanie. Używałam jej jako samodzielnej odżywki na mokre włosy, lub jako dodatkowy produkt po odżywce do spłukiwania. Wygładza włosy i ułatwia rozczesywanie. Szczególnie B. ją sobie upodobał, chociaż farbowanych włosów nie ma. Kupie ponownie.

10. Herbal Essences - jedna z lepszych odżywek jakie ostatnio miałam. Włosy są po niej super miękkie, błyszczące i pięknie pachną. Kupimy ponownie, bo oboje lubimy. Więcej o niej TU.

11. Herbal BioNature Intensive mask - to bodajże Hiszpańska firma produkująca kosmetyki z naturalnymi ekstraktami. Maska zawiera masło Shea, jest mega gęsta jak masełko, przepięknie pachnie owocami i jest mega wydajna. Dziwnie się pieni na włosach. Ja ja lubiłam, Luby nie. Kupiłabym ponownie.

Hair - conditioning:
8. Avon Advance Techniques restorative leave-in treatment - I used it for the night and was washing it off in the morning. I didn't notice any extra regenerated hair. Put on wet hair didn't do much and they seemed to be kinda stiff. I will not buy it again.

9. Gliss Kur express repair conditioner - I already have another bottle. I use it in two ways: as a single conditioner and as a extra help with rinsing conditioners. It smooths the hair and helps brushing then. B. really like it too, though he doesn't have colored hair. Will buy it again.

10. Herbal Essences - one of the best conditioners I had lately. Leaves the hair soft, shiny and smelling good. Will buy it again, cause we both love it. More about it HERE.

11. Herbal BioNature Intensive mask - I think its a Spanish brand producing hair products with natural extracts. This mask contains Shea butter and is as thick as butter. Smells lovely with fruits and is extremely efficient. It foams on the hair - strange. I like it, my second half didn't. I would buy it again.


Włosy - mycie:
12. Pantene Classic - szampon który od zawsze powodował u mnie łupież. Miałam cicha nadzieje, ze po zmianie opakowania i zapachu coś się zmieni, bo ich odżywki lubię. Ale nie - nadal mam łupież. Zużyty został jako żel pod prysznic i spisał się świetnie :) Nie kupię ponownie.

13. Loreal Elseve - mój jedyny ukochany szampon przeciwłupieżowy, na który zawsze mogę liczyć. Dorobił się osobnego wpisu o TU. Będę go zawsze kupowała.

14. Iroise szampon z masłem Karite i miodem - przepięknie pachnie, świetnie się pieni i myje, nie plącze, jest tani i wydajny.... i gratisowo dostałam łupież ;) Szkoda, bo fajnie się zapowiadał. Skończył jako mydło do rak. Nie kupię ponownie.

15. Garnier drożdże piwne i owoc granatu - przyzwoity szampon. Dobrze się pieni, myje, ładnie pachnie, jest wydajny i tani. Trochę wysusza włosy i plącze, ale dobra odżywka sobie z tym radzi. Tego konkretnego nie kupię ponownie. Inne rodzaje tak :)

Hair - washing:
12. Pantene Classic - shampoo that was always giving me dandruff. I had a hope that after the packaging and fragrance change it will change too, cause I like their hair conditioners. But it didn't  So it was used up as shower gel and did a great job there. Will not buy it again.

13. Loreal Elvive - my one beloved anti-dandruff shampoo that I can always count on. It deserved a separate post HERE. I will keep buying it.

14. Iroise Karite butter and honey shampoo - smells gorgeous, foams well, washes great, doesn't tangle the hair, it is efficient and cheap.... and I got free dandruff with it. Pity, cause it had a great start. It ended up as a hand soap. Will not buy it again.

15. Garnier beer yeast and pomegranate shampoo - very decent shampoo. It foams and washes well, smells nice, it is efficient and quite cheap. It can dry the hair a bit and tangle them, but any good conditioner can solve it. I will not buy this specific one, but other ones for sure :)

To wszystko - 15 produktów to całkiem dobry wynik. Miałyście któryś z nich?
And that's it - 15 products is quite a good result. Did Yuo have any of these?

1 komentarz:

  1. zaciekawiłaś mnie gliss kur chętnie go spróbuję, a Garniera mam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń