Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.10.2012

TAG: Akcja - październik miesiącem maseczek

Zostałam otagowana i ja przez theMonique. Chociaż miesiąc już się prawie kończy  to i tak się przyłącze.
Z używaniem maseczek nie mam problemu, wiec akcja sama w sobie nic w ich użytkowaniu nie zmieni, ale będzie mi milo trochę więcej o nich wspomnieć. Może ktoś natchnie. I przy okazji przekonałam się, że mam więcej maseczek w zapasie niż myślałam.

I was taged by theMonique. And even though the month will end soon I will join in. I don't have any problem with using face masks, so the action itself wont change much, but I will gladly mention about them a bit more here. Maybe someone will feel convinced to use them regularly  And I found out that I have more face masks in queue that I though.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu, Maliny http://testykosmetyczne.blogspot.com/
- umieść zasady tagu w poście na swoim blogu
- dopisz się do listy obserwatorów Maliny
- napisz kto Cię otagował
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki
- otaguj minimum 5 osób


Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki
- poprawienie swojego wyglądu
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu
- radość i duma ze swojego wyglądu


Oto wszystko co teraz posiadam (plus jeszcze kilka nowych u rodziców, które odbiorę przy najbliższej wizycie... może w grudniu). Przy czym wszystkiego nie używam, bo nie lubię mieć wielu produktów pootwieranych.

That is all I own right now (plus some new ones at my parents that I will pick up when I get there next time.. maybe in December . I do not use all that in the same time as I don't like to have many thing open.




Obecnie używam tylko tych. Planet Spa (recenzja) i Clearskin jest na wykończeniu (zaznaczone strzałką).

Right now I use those. Planet Spa (review) and Clearskin is almost over (marked with an arrow).



Maseczki stosuje 2 razy w tygodniu. Jeden raz to zawsze jest peeling, drugi to dowolna maseczka oczyszczająca, nawilżająca... lub domowe eksperymenty.

I use face masks twice a week. One time it has to be a face scrub, second time is something purifying, moisturizing... or some home made experiment.

Chciałybyście o którejś poczytać coś więcej? W tym miesiącu skończę 2 maseczki, wiec czas na coś nowego.

Would You like to read about any of them some more? I will finish 2 masks this month, so it is time for something new.

9 komentarzy:

  1. podobają mi się te maseczki Ziaji z kolorowymi glinkami, poszukam i też sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam, to kupiłam je w Schleckerze po ok 1,50 zl.
      Ale widziałam je jeszcze w innej drogerii, tylko nie pamiętam w której.

      Jeszcze ich nie używałam. Lubie glinki i mam nadzieje, ze są dobre.

      Usuń
  2. mnie ciekawi ten zielony clearskin i ogólnie produkty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie produkty Clearskin lubię, ale nie wszystkie łącznie, bo mogą wysuszać.
      Z ta maseczka musie się dopiero zapoznać :)

      Usuń
  3. sporo masz tych maseczek :) można prosic o recenzję tej zielonej z YR, zastanwiam się nad jej zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie maseczki i z przyjemnością używam :)
      Recenzje na pewno zamieszczę.

      Usuń
  4. a ja jestem ciekawa, dlaczego na jednej jest napis pudło ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha jaka spostrzegawcza :)
      A bo prosiłam rodziców przy odbiorze zamówienia aby zostawili ja w pudle... a resztę rzeczy rozdali. No i chyba tak im było wygodniej sobie podpisać, aby się nie myliło.
      Co ciekawe, dopiero przy robieniu zdjęć zauważyłam ten napis a używam peelingu już dobre 2 miesiące.

      Usuń