Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.10.2012

Sally Hansen 450 Fairy Teal - half moon manicure

Już pisałamże uwielbiam ta serię lakierów Sally Hansen i moja ich kolekcja sukcesywnie się powiększa
Fairy Teal to jednowarstwowiec! Genialne krycie nawet na czarnym lakierze, przepiękny kolor, szybko schnie, błyszczy... miodzio. Pędzelek oczywiście szeroki i takie lubię. 
Wykorzystałam to, ze tak dobrze kryje, nałożyłam go na czarny lakier (Cliche Gótico) zmalowałam half moon manicure.
Na zdjęciach: baza + 2 warstwy czarnego lakieru + 1 warstwa Fairy Teal + top coat Catrice



I wrote here already that i love this like of Sally Hansen polishes and my collection is gettin bigger and bigger. 
Fairy Teal is a one coater! Genial coverage even on top of a black polish, lovely colour, dries fast, shines... its awesome. The brush is of course flat and I like it.I used the fact that it's so opaque and layered it over the black polish (Cliché Gótico) and i make half moon manicure.
Oh photos: base coat + 2 coats of black + one coat of Fairy Teal + Catrice top coat



7 komentarzy:

  1. Śliczny kolor lakieru;) W szoku jestem, że tak ładnie czarny pokrył;) ładny mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor i faaajnie wykonany halfmoon :) od ręki taki łuczek narysowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam się wspomóc okrągłymi naklejkami. Od reki nie dałabym rady ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor i fajnie się prezentuje w połączeniu z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow świetnie wyszło, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń